Vad tycker ni?

Ska man ha frågestund eller?
Bestämm ni=P


Kraaaaaam/Anna


frååågor=P

1.Vad/vem fick dig att skratta idag?
Tror inte jag har skrattat idag..

2. Vad gjorde du 8.00 imorse?
Sov!
3. Vad gjorde du för 30 min sen?
Datan

4. Vad hände dig 1993?
Jag föddes
 

5. Vad händer nästa helg?
Kompisar tro ja=)
6. Tre ord varför du sist spydde?
Allergi chock trorja 

7. Vilken färg är din hårborste?
En silvrig, en svart

 

8. Vad köpte du sist?
Coola

9. Vad fick du senast i present?
hmm..

 

10. Vilken färg är din dörr?
Brun
 

11. Var förvarar du dina pengar?
Börsen och sparkonto=]

12. Hur var vädret igår?

Sol men lite kallt
 

13. Vars kramades du sist?
Ica tro ja(A)
 

14. Vad ser du fram emot?
Helgen
 

15. Vad är 15?
Ett nummer
 

16. Vilken skostorlek har du?
38

17. Vill du klippa dig?

nej:( men ska på fredag:(

 

18. Är du över 25?
Haha nepp
 

19. Pratar du mycket?
Beror på vem jag pratar med;)
 

20. Kollar du på O.C.?
Nej

 

21. Har ditt namn ett "x" i det?
Nej

22. Känner du någon som heter Steve?
Nepp

23. Hittar du på egna ord?
Det händer=)

 

25. Är du en typiskt svartsjuk person?
Skulle jag inte säga

26. Vad har du för mobil?
Samsung! den suger...
 

27. Vem ringde dig sist?
Dolt nummer;)
 

28. Biter du på naglarna?
nix:)

 

29. Har du lockigt hår?
Nepp
 

30. Vilken konsert ska du på härnäst?
Inegn vad jag planerat än af
 

31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu?

...

32. Hur många gånger har du svurit idag?
Ehh inte rknar jag sånt heller:S

33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta?
Ooerhört bra xD
 

34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'?
nix
 

35. Ska du jobba imorgon?
Skolarbete ja-.-

 

36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist?
En kille långt bort

 

37. Vad borde du göra nu?
Väcka Jessica;)

 

38. Har du något smeknamn?
haha nix

39. Sover du mycket?
haha ja typ:P

40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor?
Jennifers body;) läskig men faktiskt helt okej=P

41. Vad ska du göra på lördag?
Lördag? vara med kompisar kanske

42. När var du ute sist?
Igår kväll

43. Har du gråtit idag?
Nej

44. Är du en glad person?
Jo de är jag väl=D

 

45. Har du roligt nu?
Näe

46. Vad äter du helst?
Kött

47. Vem var du med sist?
Jessica

48. Vad heter din mamma?
Lena

49. Vad är hela ditt namn?
Anna Maria Johansson

50. Tycker du om någon just nu?
Jooo=]<3


Kraaaaaam/Ánna


Fina... not<3

Jag bjuder på några gamla bilder

Emma, Jag, Sandra och Jennifer
För några år sedan på stallet

Antonia, Matilda, Fille, Jonna, Amanda, Jag å saklart lilla Tove S bakom kameran;)
På stallet när vi sov där för ett tag sen=P

Matilda hade lite tråkigt medans Jonna red så jag kom på den "snygga" outfiten xD

Kraaaaaam/Anna


Pooowernap=]

Idag har jag gjort 5 saker!

1: Sovit
2: Ätit
3: Stallet
4: Duscha
5: Sovit ännu mer

Eller jag har rättare sakt varit barn på nytt äta sova äta sova, ganska skönt faktiskt.

På stallet mockade jag till Pj å fixa hans mat å prata med stallkompisarna;)

Aja nu ska jag ner å ha en dejt med kudden igen=) tror jag måste vara sjuk har inte sovit såhär mycket sen sist jag var sjuk =/


Kraaaaaaam/Anna


Sábado=)

Just nu ligger jag i sängen och väntar på att klockan ska börja dra iväg lite ;)
Är fortförande lite halv sjuk men ska hitta på nåt ändå så
vi får se vad det blir ;)

Kraaaaaam/Anna

Lana Frontline!

Helena Ståhl har världens finaste varmblods sto!!!!

Jag älskar Lana Frontline
Älskade Prinsessan!!<3
Bilden är snodd från Helenas blogg!
http://www.travgalen.se


Kraaaam/Anna

Short story about a girl named ...

The story began on 8 September 1993 that a mother gave birth to her second child. There was a girl she was 51 cm long and weighed 3275 grams.
At BB's all good girl lay on mom's chest, ate and slept most of the time.
Tuesday the 13th September, they finally start to life for real, they left the hospital. Back home, it started with all the people who wanted to come and check on the girl.

The girl had a brother who was 4 years old who loved his sister.
Almost every time they had together were playing them.
After a few years they stopped playing together and the girl's life was tough. Though it did not last long before she met their friends.

The girl grew and got more friends.
She started at the school and got even more people.
She and her brother drifted apart from each other but they was soon keeping siblings.

The girl grew older and started high school, began with the dumbest.
Slipped away from his childhood friends and became more and more alone.
But one day the girl realized that it could be like this anymore and started making new friends. It took some time but it was worth it.

Hi my name is Anna Johansson, and this was a short story of my life.
Today I am happy with my friends and hope you will always be there for one .. for I will always
be there for you
One thing I am less happy with is that I live in the family I live in but I'll just have to put up with.


My friends mean everything to me! Thank you make my life worth living!








Ps: Tänk inte på alla jävla gramatik fel orkade inte rätta allt från google translate;)

Hugs and kisses / Anna

Gårdagen

Klockan 11 fick jag hämtning vid scandic av Helle och hennes mamma.
Vi drog till ica och köpte lite mat och nåt att dricka sen for vi till stallet där Bosse och Lana står=)
När vi kom till stallet gick jag och hämtade in Lana från hagen och började fixa henne, skulle rida ut med Josse och Måns.
När Josse och Måns kom till stallet så var jag klar och vi for ut direkt. Och eftersom Lana nästan nyss är inriden så ledde Helle mig en bit men efter ett tag släppte hon och gick tillbaka till stallet.
Vi red runt udden och det gick bra förutom att Lana snubblade typ hela tiden... Men annars gick det faktiskt super bra=) Riktigt nöjd med den lilla damen!

Vid halv 4, 4 så började vi fara mot umeå.
Helle skulle köra i lopp 6 så det var ett tag bort. Men medans vi vänta hann Bosse käka lite.

Loppet började inte så bra. Först med omstart och sen andra starten börja Bosse galoppera...
Han låg efter ganska länge i loppet men sen börja han komma ifatt några iaf och han kom inte sist iaf. Helle va nog lite små pisst efter men jag tror det gick över ganska så fort ändå=)

På hemvägen försökte jag somna men jag drömde mig bort och kunde faktiskt inte somna-.-
Men ju närmare Skellefteå vi kom ju tröttare blev jag så när vi svängde av från e4an så somnade jag till men då väckte Helle mig direkt så jag hann inte sova länge men=P

När vi kom fram till stallet så lastade vi ut hästarna och tog in alla grejjer och gjorde klart allt så fort som möjligt och vid 00.45 var vi klar med allt och gick mot bilen för att fara hem och duscha å sova!=)

Idag ska jag följa Helle till stallet ska få provköra Lana blir spännande jag som bara ridit henne några gånger men det kommer nog gå bra.
Och Helle säger att hon är piggare när man kör henne än när man rider henne så vi får hoppas på det!=)

Berättar mer ikväll nu ska jag börja byta om;)

Kraaaaaam/Anna

Umeå=)

Klockan 11 får jag hämtning av Helena i stan sen blir det fara till stallet och fixa lite sen vid halv 2 eller 2 drar vi till Umeå=)

Hörs nog ikväll!

Kraaaaaam/Anna

OMG det trodde jag inte!!

Det var fredag och jag hade åkt buss jätte långt.
När jag kom fram till dit jag skulle så stod det 2 killar å 1 tjej i svarta byxor och svart tröja med luvan över huvudet...
Jag gick fram till dom och då ser jag att ena killen håller i en pistol och den andra killen en kniv.
Jag blir såklart livrädd och försöker vända mig om men då känner jag en hand på axeln och en lugn röst säga det är lugnt va inte rädd.
Jag vänder mig om och får en kula i hjärtat och kniv i magen...

Vaknar klockan 4 och märker att jag i stort sätt grinar floder.

Aja det var en lite dröm som jag drömmde inatt och nu ska jag käka frukost å chilla tills 10 i elva då farsan ska skjutsa mig till stan=)

Kraaaaam/Anna

Kan inte

Näee! Nu känner jag att jag blir galen på mig själv!
Vill sova men halsen gör så jag inte kan sova!
Skulle klätt mig varmare!

Aja nu ska jag sluta klaga!
Har iaf sett nån psyko film som Rasmus tipsa mig å Jessica om... High Lane heter den om ni vill se en läskig film

Kommer inte kunna sova men kan ju försöka iaf så sovgött!=P

Kraaaaaaam/Anna

26 januari 2011

Allting känns bara fel just nu
vet inte vad jag ska ta mig till
Vill bara falla ihop och sluta andas


Skräckis e inte min grejj asså=/

Kommer aldrig mer kunna sova själv efter denna kväll...
Ska se Paranormal Activity 1 och 2...
Om jag nu vågar då(A)

Aja ska försöka se nu
Kraaaaaam från en halv död Anna =P

:D

Jag har en rosa mobil med blåa prickar!=D

Kraaaaaam/Anna

??

Vad vill ni jag ska skriva om???
Har slut på ideer=/

Kraaaaaam/Anna

Tú eres mi todo

Yo te apoyo lo mejor que pueda a través de este!
Espero que mejore ...
Sin ti no soy nada!
¡Te quiero!

Kraaaam/Anna

trååååka

Jag kan inte sova är suuuuper pigg!!
Sitter iaf å käkar bullar nu=/
Näee undra om man ska få nån sömn inatt?

Aja nu ska jag sluta käka bullar å gå och göra mig klar för sängen å försöka sova!

Kraaaaaam/Anna

Åhh :´(

Hemlisen får vänta=(
Antingen till helgen eller någon dag nästa vecka...

Kraaaaam/Anna

hemlis=]

Kommer bli sjukare men det är lätt värt det;)
Bilder kommer senare!!


Btw jag vill ha sommar NU!!!

Kraaaam/Anna

Stallet =D

Även fast jag är sjuk så hade jag tänkt dra mig upp på stallet för att ta hand om Pj.
Tänkte rida ett lungt dressyr pass inne mest jobb i skritten.
Kanske skrittar ut med Agnes å Medusa ett tag på slutet om det inte hinner bli allt för kallt ute!=)

Aja nu ska jag klä mig sen leta fram cykel och börja trampa upp mot stallet=)


Agnes ska även hjälpa mig lite hon kanske kan fota oxå så då kommer de lite nya bilder på stjärnan!=]

Kraaaaam/Anna

Haces que mi vida vale la pena vivir!


No se puede describir con palabras
Para ti son los mejores que he



Kraaaam/Anna

Vars tog rösten vägen?

Blir en dag hemma idag..
Imorse när jag vakna kunde jag knappt prata, tror jag håller på att bli sjuk... igen-.-

Aja jag har fått lite film tips från brorsan så det blir väl typ se film hela dagen!=]
Och jag som skulle på spinning ikväll med Helena och Agnes, blir ju såklart inte det får väl bli när man är frisk=(

Jag saknar mina fina flickor:´)<3

Kraaaaaam/Anna

Okej

Erat val vad tycker ni jag ska skriva om?!
Bara kommentera å hålla utkik så kanske jag skriver om just det du vill


Kraaam/Anna

Måndag igen

Mot skolan!


Kraaaaam/Anna

No se puede describir con palabras lo mucho Te amo!

No quiero poner el mundo en llamas
Sólo la luz de una pequeña llama en su corazón
No quiero dejar ir de la mano
Porque me daba dolor
Yo no se mantiene demasiado
Pero no te dejan ir
Sería muy difícil
Porque Te quiero así


I love you so
it is you who makes my heart beat.
Without you I would not live
without you in my life, I would just groping in the dark.
You make me happy and glad
and I thank God every day.
Because you are my
and for that I may be yours.


Les étreintes sont chaleureuses
Les étreintes sont sympas
Les étreintes sont des moyens
Pour briser la glace.


Snurrig av alkohol
i mungipan en Ultra blend menthol.
Dansar och vimsar runt
och pratar en massa strunt.
Med en kopparbergs päroncider
jag ut från discot glider.
I dörren helt plötsligt står
han som skulle komma tillbaka om nå´t år.
Jag ser suddigt
och pratar lite luddigt
jag är söt.
Vilken nöt!!
Vi tillsammans iväg går
han smekte mitt hår
han som skulle komma tillbaka om nå´t år.
För ung för mig
för gammal för dig.
Trots snurrig av alkoholen den gången
trots Ultra blend menthol och den hemska sången.
Står vi nu tillsammans här
och herregud jag tror jag är kär!!!




Kraaaam/Anna

Det var tider de...

Jag minns det som igår
Tiden med dig var den bästa i mitt liv
Buddy, Kaveri, Amico, Prijatelj, Amigo
Även kallad Kompis
Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta!













Fotografen till alla bilder är Tove Söderström =]
Tack Tove för att du har ställt upp å fotat!
Syster, Bästa vän och SUPER duktig fotograf!<3
http://lilltovis.blogg.se/

Kraaaaam/Anna

Lilla fina Pj

Jag tänkte visa lite fina bilder som Matilda har gjort=)








Favorit bilden=]

Gjorda av: www.erikssonmatildaa.webblogg.se


Kraaaaam/Anna

Glömt!!!

Jag har glömt berätta för er att jag kan flyga!!


Fast jag flyger bara när ingen ser mig (A)


Kraaaaam/Anna

TACOS!!

Haha man kan säga att efter dagens middag kommer jag nog inte orka äta på flera dagar!=)
Vi åt tacos å det var så gött asså!
Näee jag blev sugen på att hitta på nåt busit (A)

Näee nu ska vi hitta på nå!
Kraaaaaam/Anna

Haha :P

Imorgon blir det följa Jessica till hennes typ blivade jobb å rida häst/ponny=]
FÖljde henne dit idag å kollade lite! Å jag tror båda är lite förälskade i alla hästarna fast mest hingstarna!!

Aja nu ska jag försöka få upp värmen i min fötter som visst är isbitar:P

Mina små älsklingar(A)

Kraaaaam/Anna

trött...

Nu ska jag snart sova tror jag inte varit såhär trött på några månader....

Tove kan gå på vattne :O

Kraaaaaam/Anna

fredag=)

Idag har jag varit i skolan fast jag mådde piss igår å imorse =/

På ridningen hade jag Fandango.
Det gick ganska bra=)

Aja nu ska jag va lite social med mitt sällskap xD

Kraaaaam/Anna

Tråkigt...

DITT LIV
Vad heter du? – Anna
I mellannamn då? – Maria
Vart bor du? – I Skellefteå 
Trivs du där? – Med kompisar ja annars nej...
Brukar du läsa horoskop? – Nepp
Har du körkort? – Nepp men hoppas på snart=P
Äger du några converseskor? – Nej
Favoritdjur? – Häst och hund :)
Vad spenderar du dina pengar på? – Lite olika mest kläder =P
Senaste konserten? – Skolavslutningen i 9:an
Festar du? – ...
Sprit, cider, vin eller öl? – Cider
Brukar du bli för full? – nej
Antal kuddar i sängen? – 5
Kan du baka bullar? – Nja om jag får lite hjälp:P
Bläck eller blyerts? –  Bläck
Mc donald's eller burger king? – BK!=P
Är du allergisk mot något? – Hö och Laktos -.-
Äger du ett busskort? – Ja
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? – Grön mjölk
Vad åt du till frukost? – Rostat
Hur ser du ut idag? – bara slappa kläder ;)
Nästa mål i ditt liv? – Har ingen aning faktiskt?
Vad såg du senast på tv? – Nyheterna xD
Hur svarar du i mobilen? – Beror på vem det är. Antingen Vad vill du? eller Tjenare=P
Vem ringde dig senast? – Mamma
Antal timmar sömn inatt? –  4 timmar...
Sov du ensam? – Ja
Vad innehåller din favoritnattmacka? –  äter inte macka på natten dricker bara vatten då jag är upp på natten =P

SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: – Jag
Såg dig gråta: – Mamma
Fick dig att gråta: – Den finaste personen på jorden:´)<3
Du gick på bio med: – Antonia och Jessica
Du gick på stan med: – Sandra
Skällde på dig: – Pappa
Skickade ett e-mail till dig: – Min lärare xD

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? – Ja! 
Bråkat med ditt husdjur? – Nepp

Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? – Inte vad jag kan minnas iaf=P

SAKER
Tar du droger? – Nej!
Vad är du mest rädd för? – Små kryp å ormar...
Vart vill du gifta dig? –  På en strand =]
Vad hatar du verkligen? – vissa personer-.-
Har du varit kär? – Ja
Har du ett jobb? –Nej
Gillar du att ha folk omkring dig? – Joo
Är du ett hälsofreak? – Ibland

STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? – vet inte :P
Är du ensam nu? – Ja
Några piercings/tatueringar? – Piercing snart. Tatuering nej!
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? – Massa låtar
Vill du gifta dig? – Kanske senare=P
Vill du ha barn? – Typ =P

FAVORIT
Rum i huset? – Min lilla "lägenhet"
Typ av musik? – Lite olika
Månad? – Juli

DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? - Ja...
Köpt någonting? - Ja
Varit sjuk? –  nej
Sagt "jag älskar dig"? - ja
Träffat nån ny person? – nej
Saknat någon? – Ja  
kramat någon? – Ja   
Kysst någon? – nej 
Haft sex? – nej

SENASTE
Låt du hörde: – Nomy- You Better Die Young
Film du såg: – Vampire diaries
Drink du köpte: - ...
Mat du åt: – Ris å kykling
Gången du åt en 7-Eleven korv: Aldrig gjort xD
Människa du slog: – Pappa

Längsta bussresa? – Vet inte?
Irritation: vet inte?

 

Härmade Jonna å Tove R =]

 

Kraaaam/Anna


HAHA jag ? xD

haha Helena är ju rolig:P Hon ska försöka få mig att börja spinning med henne så jag tänkte va snäll och iaf prova så nu har vi bokat plats på tisdag klockan 19-20 ;D



Kraaaam/Anna

Dagen=P

Blev en kort paus men det gör inget =P

På skolan idag har vi varit i stallet och fixat till hästarna
Före lunch skulle vi se en film om hästar med problem å jag som alltid somnar till filmer vad tror ni jag gör?
Jo jag somnar och sover kanske 50 minuter
Det roliga var det att när jag sov drömmde jag om mat xD
Efter filmen hade vi lunch.
Efter lunchen var det dax för att fara ut å motionera hästarna.
Jag körde med Sandra och vi körde Västerbo My Way (Västebo)
Vi började med att köra rakbanan sen for vi runt risnäs
när vi var på risnäs vägen började ena däcket låta konstigt så jag å Sandra trodde typ hjulet skulle lossna och att Sandra skulle bli begravd i snön och att vi skulle få fara dig med mat varje dag xD
Aja iaf när vi kom till uppfarten mot skolan small det till i däcket som låtit...
P U N K A ! ! !
Så duktig som jag är hoppar jag ur vagnen för det inte skulle bli så himla tungt för Västerbo
jag springer fram till Tage å säger till om däcket å han bara nickar på skallen och säger NI fixar det sen...
Väl tbx på skolan märker jag att jag är ISKALL om fötterna och får sätta mig på Ingemars kontor å värma dom=P
Efter fikat så kom Tage fram med lite verktyg så vi kunde fixa däcket
Och jag och Sandra börjar skruva direkt men det gick ganska trögt så vi ropar på Tage att han ska komma å hjälpa oss xD (klenisar som vi e) ;)
Tage får iaf upp den så vi kan fortsätta skruva.
När vi fått lös däcket så säger Sandra till mig: Går vi fordons eller häst linje? xD

Hahaha näee nu ska jag ställa mig i duschen ;)
Kraaaaam/Anna


Bloggpaus...

Känner inte peppen på något just nu
och särskilt inte bloggen...

Kommer bli en bloggpaus men vet inte hur länge...

Aja vi hörs om ett tag och va rädd om er

Kraaaaam/Anna

Lyxigt:P

Nu ligger jag i sängen å käkar frukost=]
Mamma tycker alltid jag e så seg och osocial på morgonen som bara sitter vid datorn så bara för ett tag sen kom hon ner med varma mackor=D

Vad tycker ni jag ska skriva om!=P

Kraaam/Anna

Liiite tråkigt

Jaa nu har jag fixat lite bilder=P





HAHA sådär går det när man har tråkigt en fredag kväll=P
Undra om jag ska orka mig ut en sväng upp på mb såhär???
Aja kommer iaf lägga upp en av bilderna som bakrunds bild på pappas dator för att se vad mamma säger imorgon när hon ska läsa norran xD
Hon som hatar mina linser=]

Kraaam/Anna


Lördagen

Imorgon lördag blir det att följa Helena till hästarna!
Fick nyss ett sms av henne: Ta varma kläder annars spöar jag dig :O
Helena!! Inte säger man så XD

Aja vi ska iaf prova rida Lana sen ska vi även köra Bosse, så det kommer bli kul:)

Aja nu ska jag gå å fixa en grej som ni kommer få se sen=P

Kraaam/Anna

Sjukan med Sandra

Idag har jaf varit på sjukan med Sandra som skulle göra allergi test och hon ville inte vara där själv

Först gjorde dom stickprov på hennes arm
Sen fick hon en jätte liten hasselnöt som hon skulle lägga under läppen
sen efter ett tag kom det in en läkare med en till liten nöt som hon denna gång skulle svälja
Sen satt vi och vänta och efter 20 minuter kom hon med en till nöt som hon skulle äta
När dom hållt på så ett tag kom det in en läkare som kom från Gottland
Han började snacka om havre moppar och bensin moppar
Å det tyckte jag å Sandra såklart var jätte roligt så när han gått bröt vi ut i skratt
Sen vid 12 skulle Sandra ta sin sista nöt å vänta 1 timma
Så vi gick för att hämta papper å pennor så vi kunde rita lite=]

Vid 13.10 var hon klar med allergi testet så då gick vi på stan ett tag för ingeb av oss skulle hinna med sista busse till skolan som gick 13.05 ju...

Vi var på stan ett tag men jag tog kvart över 2 bussen hem å nu sitter jag här framför datan som vanligt=P
Ikväll blir det stallet å ha lektion för lilla Agnes å Medusa:)

Kan bjuda på lite bilder från sista kvällen på lovet typ =P

Jag


Tove

Jag och Amanda

Tove och Jag

Matilda

Jonna ville inte vara med på bild så jag slänger in en gammal bild=]


Matilda, Jonna och Amanda kör funny bunny xD

Aja nu ska jag dra
Herrå/Anna

Skola

Jaa imorgon börjar skolan-.- inte taggad...

ska sova nu sovgott/Anna

Möte

Snart kommar Agnes och hennes pappa och hämtar mig
Det är ju möte på Aurum idag

Aja skriver mer senare måste göra mig klar=)

Hejdå/Anna

Tråkigt

Namn? Anna
Piercingar? 4 i öronen
Tatueringar? haha nej
längd? 1.64
Skostorlek? 37-38
Hårfärg? Brunt
Vad är du rädd för? Småkryp, ormar
Vem/vilka vet mest om dig? Mina kompisar och jag =) 
Gillar du att tvätta? Ibland kan det va kul
Gillar du Berg-och-Dalbana? Njaa läskigt men kul
Vad ska du göra ikväll? Möte och datorn
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja ibland faktiskt
Tänker du på självmord? Näee inte som det ser ut nu iaf xD
Tycker andra att du är attraktiv? Det vet inte jag?
Vilket shampoo använder du? Just Glow
Morgon- eller nattmänniska? Natt
Sparare eller slösare? Bådaaa, beror på 
Har du några homosexuella vänner? Jo
Bio eller promenad? Båda men kanske bio 
Är du kittlig? Jaaaa
Rädd för insekter? JAAAA!!!
Vad gjorde du kl 8 i morse? Sov 
Nämn något som gjorde dig glad igår: Vännerna=D
Vilka är viktigast för dig? Mina kompisar,hästarna, vissa i familjen...
Snarkar du? När jag är förkyld annars nej
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna flyga=D
Stökigt eller välstädat? Mitt e mellan
Vad gör du om du får hicka? Suckar först sen bryter jag ut i skratt xD

Favorit..
Mat -
Pasta Al Fredo=P
Låt - You Found Me-The Fray
Dryck - Cola  
Film - Vampyrer suger!!!=D

Har du nånsin..
Gråtit över en pojke -
Jepp..
Gråtit över en flicka - Kompisar ja
Ljugit för någon - Haha jo =O
Varit i slagsmål - Jaa
Blivit arresterad - Nee

Antal
Gånger du varit kär -
Många


Senaste...
Bok du läste -
Minns inte det var ju ett tag sen
Personen du fick brev av - Folktandvården
Personen du fick sms av -
Helena
Gången hela din familj åt middag tillsammans? -
Några år sedan
Saken du köpte - Jeans
Vad har du gjort idag - Sovit ätit och datorn
Brukar du svära mycket - Ibland
Hur tidigt stiger du upp - På skoldagar kvart äver 6 på loven 10 eller 11
Gillar du att slåss -
Näe
Vad är du allergisk mot - Laktos, hö
Var har du ont - Ryggen och magen
Använder du hårspray -
Japp
Favorit serie - Vampire Diaries
Håkan Hellström eller The Ark -
The Ark!
Gillar du ketchup - Jo
Är du glad nu - Nja
Var du glad igår -
Njaa sådär 
Varför? - Trött
Vad dansar du till - Allt möjligt!
Stockholm är -
Huvudstaden
Göteborg är - Stort, rolig stad och fint:D
Kan du sjunga -  HAHA jag skulle inte våga lyssna iaf xD näee men vissa kompisar tycker jag kan sjunga
Gillar du att sjunga? -
Joo när jag är själv ja
Spaghetti eller makaroner -
Makaroner!
Ett land du helsat vill besöka thailand eller hawaii - Hawaii

VEM :
Saknar du-
En person...
Vill du döda - ...
Rörde dig sist - Tove R
Vill du slå - Många
Kysste dig sist -
En kille men säger inget namn..
Vill du kittla - Hahaha en speciell person=P
Kramade du sist - Tove R
Vill du prata med -
Agnes
Skrek du på sist - Pappa
Vill du vara som - Ingen Aning
Sårade dig sist - Vet inte?
Vill du bli galet full med - Dig xD 
Gjorde dig riktigt glad senast -
Matilda ochTove R
Ringde du senast - Mamma
vackrast på jorden -
Hehe =]



HUR :
Svarar du i telefonen -
Vad vill du? xD
Fördriver du tiden - Sitter vid datorn
Mycket pengar har du - Ehh några tusen på sparkontot
Tjänar du pengar - Studie bidrag xD
Ofta Bäddar du sängen - ojoj inte ofta kanske 2 gånger i månaden om jag orkar =P
Ofta diskar du - plockar bara diskmaskinen ibland..
Ofta städar du -
Försöker med det 1 gång i veckan=P
Många stör du dig på -
HAHA MÅNGA!
Ofta träffar du din familj - Varje dag -.-


VÄLJ :
Katt eller hund -
Hund!
Vit eller svart -
Svart
Varmt eller kallt -
Varmt
Vatten eller land - Land 
Sex eller kyssar - haha xD
Telefon eller internet - Både och
Musik eller tystnad - Musik!
Bok eller film -
Film 
Leva eller dö- Just nu leva


Hejdå/Anna

???

Vad gör jag vaken nu??=O
Sitter och ser vampyrer suger för typ tredje gången
orkar inte gå fram till tven å byta xD
Iallafall ska jag snart sova annars kommer jag sova på mötet imorgon=P

Fast jag känner mig ändå pigg å vill inte sova men det är ett måste!!


Sovgott/Anna

sova...

Vill bara lägga mig i sängen och sova...

HAHAHA känner mig inte så pigg idag kanske e lika bra att gö en tidig kväll imorgon om det går.
Eller det går säkert bara jag kan slita mig från datorn... och det kan vara svårt ibland

Aja nu sitter jag framför tv:en med sofie kommer typ somna där jag sitter men ni får ha det så bra så hörs vi senare

Herrå/Anna

Vad tycker ni?

Vad tycker ni jag ska skriva om?
Jag har faktiskt inga ideer längre:P


Om ni får gissa vad tror ni hinderet ligger på?:P
Och hur högt tror ni jag kan hoppa? xD

Kraaaam/Anna

Bilder:P

Jaa ikväll så har jag varit med b-rudarna Jonna Amanda Matilda och Tove R! Vi såg Film :) Ace Ventura såg vi faktiskt!:)

Vid halv 11 drog Jonna och Amanda hem och då blev det bara jag Tove och Matte kvar så vi snacka ett tag å plocka bort sen bestämde jag och Tove oss för å stanna hos Matte till imorgon så vi foxa oss liteoch gick ut å fota lite!

Oj snart slut ström på Mattes lilla bärbara fjant;)

Jag kan bjuda på nån bild från idag!


   Haha Tove gillar att fota ROOOMPA;)

Vill ni se fler bilder är det bara säga till!

Näee nu ska jag oxxå på dejt med kudden=]
SovGott/Anna

Hatar tidiga mornar

Fy vad jag hatar att stiga upp tidigt-.-
Klev upp kvart i 7 för att hinna klä mig och fika innan mamma ska fara eftersom hon ska skjutsa mig till stallet före hon far till jobbet.

Aja nu ska jag börja klä mig hörs senare
Benno

Kraaaam/Anna

Snart klar!:D

Nu är vi snart klara med det vi håller på med på stallet:)
Bilder kommer senare:P

Kraaam/Anna

Onsdag till torsdag 5-6 januari 2011

Efter dåliga drömmar kommer alltid dom bra!

Det var vinter kring julafton
Jag och en kille skulle fara utomlands för att få lite tid för oss själva:)
Vi skulle fara till Turkiet (minns inte exakt vars men det spelar inte så stor roll)
Aja när vi landat i Turkiet så tog vi taxi till hoellet vi skulle bo på.
När vi kom fram så packade vi upp och bestämde oss för att gå ner till polen och bada och sola lite
Väl nere vid polen tog vi ett dopp som vi sa sen la vi oss i en solstol va och jag kände hur han la handen på min mage.
4 timmar senare vaknar jag och upptäcker att vi båda somnat och han hade fortförande handen på min mage.
Jag tog bort hans hand från min mage och märkte att där han hade haft handen hade jag nu ett märke av en hand.
Den handen försvann aldrig från min mage.
Ju mer färgen jag fått av solen försvann blev handen på magen mörkare=]<3

När jag vakna var jag tvungen kolla om jag hade en hand på magen och när jag inte hade det blev jag typ lessen...
Din lilla buse du e bäst!


Tisdag till onsdag 4-5 januari 2011

Som ni ser har jag börjat med en ny kategori (drömmar) det kommer va allt från mardrömmar till bra drömmar.
Jag nämner absolut inga namn bara mitt egna.


Det var mitt på sommaren jag och några kompisar skulle segla jorden runt.
Klockan va kring 13.00 och vi skulle gå å käka lunch på Toms Restaurant i New York.
När vi ätit klart gick vi på stan ett tag senare vid 4 begav vi oss till båten igen och fortsatte våran resa jorde runt.
Klockan 23.48 hörde min ena kompis som va med ett konstigt ljud från båten och gick ut för att kolla vad det var.
Han kollade noga men hittade inga fel så vi fortsatte att köra, men sen vi 01.17 lät det igen och den här gången gick han ut igen och den här gången hade vi krockat med ett berg och båten hade börjat läka in vatten.
Han skrek till alla att båten hade börjat ta in jätte mycket vatten och att vi kommer sjunka om vi var kvar på båten.
Alla hoppade ur båten förutom jag och en av mina tjej kompisar vi ställde oss på högsta ounkten av båten och stod där tills båten var helt nere i vattnet.
Sen började vi simma men allt efter vi simmat började folk blir trötta och dom drunknade en efter en...
När vi kommit till land jag och min tjejkompis så möttes vi av ambulanser och brandbilar och massa sånt.
Vi var så trötta så när dom dragit upp oss på land så svimmade vi och min kompis som klarade sig var iskall och hade en massa bett hela kroppen. Polisen trodde hon var allvarligt sjuk å dom bestämde sig för att avrätta henne...
Jag själv fick följa med ambulansen in till sjukhuset och där var jag i 4 dagar och försökte äta men jag fick inge näring i mig så jag dog oxå efter en tid..

Onsdag morgon när jag vakna så grinade jag floder:´(
Mina kompisar är allt jag har händer det dom något kommer jag aldrig sluta tänka på er och ni kommer alltid vara mina bästa kompisar!<3
Jag älskar er alla!<3



Kraaam/Anna

My heart beats for you=]<3

Jag har varit glad nu några dagar
har även mått skiit bra
har inte sovit mycket
men det är de värt
(L)



Kraaam/Anna

Ingen julkurs...

Det känns konstigt att julkursen e slut efter 12 dagar i stallet..
Idag blir det typ ligga hemma i sängen å chilla sen vid 2 ska jag till tandläkaren

Igår på stallet red jag ju Amigo han va lite springing men han var ändå fin och det har varit en bra vecka med han:)

bilder kommer när någon skickar dom:P

Poni plutten

KRAAAAAM/Anna

Hemma kväll...

Jag vet jag e lat men ni behöver inte påminna folk 24/7!

Aja idag har jag varit på stallet å ridit det gick ganska bra inte bäst men lill Migan har varit fin hela veckan å jag kan inte kräva att han ska vara fin hela tiden:P
Aja iaf så sitter jag hemma i sängen ikväll orkade inte gå till mb:( Kändes jobbbigt när man har ont i hela kroppen :(

Näe men nu ska jag väl hitta på nåt typ städa eller baka eller bara poppa musik vid datan som vanligt ;)


Ni e bäst flickor!<3
Kraam/Anna

RSS 2.0