Myyys kväll!!

Ikväll blir de se film å käka ostkrokar:)
Ska bli skönt å ligga å ta de lungt för igår va man ju uppe å rände en hel del men kul hade jag xD

Juste ja filmade ett brölopp igår och om jag fixar de hit på bloggen så ska ni få se hur ett "äckta" bröllop går till!!


Näe nu ska jag å bubbelpojken ut så höres sen!;)


Omg så drygt

Idag har jag asså HELA dagen legat å kollat på youtube hur man lägger in headers på bloggar xD
Sen har jag även gjort en header till en kompis
Blev absolut inte den bästa men aja de duger för tillfället hoppas jag :O

Ehh nu ska jag nog snart gör nå kvällsfika sen bli det kanske film å sova(a)

Godnatt//Anna


Godnatt!!















Godnatt världen!!
















Fler frågor;)

Från Emma K

1. Älskar du mig? ;)
Ofc gumman;)
2. Visst är du min? :P
Dennis då:(
3. Vem är din bästa kompis?
Har många men bästa bästa kompis måste vara Dennis sen typ Du, Bea, Iza, Moa, Helen, Therese typ dom:)
4. vad skulle du göra om en kompis skulle ragga på Dennis?
Skulle bli sårad rejält eftersom de inte finns en finare person som vandrat på denna jord... Han e allt jag nånsin önskat mig å tänker inte leva utan han!! 
5. vad skull du göra om jag sa att jag int har nå fler frågor xD
Hehe då skulle jag trycka ner din skalle i hästbajs xD
Näee jag skulle trycka på spara & publicera;)

   Det finaste som finns:*(L)

Svar på några frågor;)

Från Helen (Nalle Puh)

1. hur fail såg de ut när jag red lucas? ;)
Hehe jag tyck de såg fint ut men han är ju som sagt lite liten å du e ju GANSKA så lång(a)
2. Vilken häst saknar du mest ifrån Skellhell?
De är ganska många men dom jag kom på nu är: El Paraiso, Troja, Kompis å såklart vörldens finaste Amigo<3
3. Hur stort huvud har du?
HAHA hur fan mena du!? på ridhjälm ha jag 57 annars vettefaan:P
4. Vad är mest tändande, Sumobrottare eller tjipptjoppare som gör karate? ;)
Tjipptjoppare som gör karate?xD
5. Hur ser din vardag ut?
Väckaren ringer 07.00 men blir sovmorgon till 08.00 ungefär sen sminka mig borsta tänderna sen skola. Efterskolan bli de hem å käka sen kanske ut lite senare sen hem sitta vid datorn ett tag sen mellan 22.00 å 00.30 bli de sängen;) int så spec men:P
6. Vad har du för mobil?
Jag har en HTC hero!
7. Någon du smsa dagligen?
Emma K, Du, Emma E, Bubbelpojken(L) 
8. Hur många filmer har du sett i ditt liv? ;)
HAHA men du de e ganska många:O över 1000 iaf;) 
9. Hur många korvar ät du per dag?
Ehh beror på vad du räkna som korv;)
10. Några vänner?
Klart ja ha vänner xD näee men många i skell sen ha ja väl Bea, Thess, Du, Moa, Iza, Emma, Emma å några till;) 
11. Senaste skrattattack?
Haha idag då jag låg å såg vampyrer suger trailern xD 
12. Vilka hår färger har du haft?
Inte lättare å fråga vilka färger ja inte haft?;)
Ha haft blond, brunt, orange, rött, rosa, svart, grått ;)
13. Vad gillar du för färger?
Orange, rosa, svart, bebis blå å grön
14. Hur dryga var dessa frågor?
Jävligt dryga... näe men de e kul med några frågor iaf;)
15. Loggar du msn sen? ;)
Är inne om du int märkt de xD


 El Paraiso
 Troja
 Kompis
 Amigo(L)

Cheyenne-Titanium


Killen ha rätt!

Läs så fattar ni!:)

http://www.nattstad.se/WMarklund?id=2390063

Frågestund!




Fråga exakt vad ni vill jag svarar på ALLT!!=)




OverAndOut//


Trötter!

Godmorgon på er;)

Mer läsare har man fått å det ger ju en peppen att blogga lite mer!
Tänkte ba fråga er vad vill ni läsa om?=)


Ja nog om det:P
Idag blir de väl dra ner på samhället å hitta på nåt med Helen ett tag iaf
Jag hade tänkt försöka ta lite nya bilder som jag kan lägga in;)
Så de bli att fixa sånt idag oxå!
Sen måste jag även färga håret oxå!! Men de får bli nästa månad=)
Fast jag funderar fortförande på om jag ska ha brunt, svart eller rött underhår o.O
va tro ni skulle bli snyggt?:)



OverAndOut//Anna


Kvälln!

Ikväll händer de väl int så mkt!
Kanske ut å ragga epa ett tag sen typ döö här hemma;)


Bjuder på denna bild!


Min kära kusin!<3

Går inte att beskriva hur mkr du betyder för mig!
Jag säger bara tre ord
Jag Älskar Dig(L)

Den 27 december 1984 kom du till jorden!
Du hade dom finaste föräldrarna på hela jorden

Å du var redan då min kusin fast på ett lite konstigt sätt eftersom jag inte ens var född eller påtänkt xD









FinFina Becca:*(L)

Ni är så söta tillsammans å ja önskar er all lycka i livet!

Å grattis till förlovningen=D


Du är en sån person man kan prata med allt å alla om
Jag är så förbannat glad att du är min kusin!
Jag kommer alltid finnas för dig!
Vill vara säga att jag älskar dig!!<3


Tråååk

1. är du kär? Ja

                                                         2. har du snusat? -Provat ja
                                                    3. har du fimpat en cigg på nån annan? -Nej
                                           4. har du legat i sängen brevid en kille? - Every night;)
5. har du blivit dumpad? - Jo

6. har du blivit slagen allvarligt? - Jo

7. tar du droger? - Nej

9. har du pussat en tjej? - Ja

10. hatar du någon? - Japp
11. älskar du någon? -OFC!!:O
12. har några av dina vänner svikit dig? - Japp

13. har du djur? - Kanin(a)

14. har du legat brevid en tjej i sängen? - Ant

15. hatar du dig själv? -Nej

16. gillar du orange? - Joo

17. har du haft/har oskyddat sex? - jo
18. har du nån sjukdom? - Nej

19. har du skämt ut dej för den du gillar? - Haha säkert;P
20. har du en gris? - Nej:S

21. har du en plattång? - Ofc;)

22. har du en bror? - Ja
23. har du sjukt bra humor? - Då ja e trött ja:P

24. är du brunett? -Nej, blondin

25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - Typ;)

26. tycker du om hästar? -Löööve them;)

27. har du en hund? -Nej

28. har du skilda föräldrar? - Nej

29. har du gått på simskola? - Nej

30. har du sagt bög till en kille? - Svårt att undvika då man ha en i släkten
31. har du sagt fitta till en tjej? - Joo men antingen ha ja varit pissed eller så hatar jag dom helt enkelt;)

32. har du fuskat? - Fuskar i allt;)
33. har du en teve på ditt rum? - Jaa
34. har du lunar? -Nee
35. har du MSN? - Jo
36. har du en syster? - Nej

37. har du bruna ögon? - Nej


38. gillar du att fota? -joo
39. har du sett dig själv brinna -Neej

40. hjälper du dina vänner? - Ja
41. gillar du tacos? - Ja

42. tycker du att du är söt? -Njaa ibland
43. har du dansat? - Ja

44. har du spelat fotboll? - Då jag var mindre

45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - Klart
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - Nej
47. har du ätit sniglar? -Nej
48. äger du en locktång? -Jo men använder den inte
49. gillar du att tugga tuggummi? - Jo
50. borstar du tänderna varje morron och kväll? - Ofc

51. gillar du kläder?  Joo

52. hatar du falska vänner? -Vissa
53. gillar du räkna matte? - NEEJ

54. älskar du någon nu? -Dennis ofc:*(L)

55: har du gråtit inför en vän? - Joo

56. kan du sjunga? - Alla säger de så
57. har du sett nån dö? -Min gamla kanin:'(
58. säger du vad du vill? - Älskar dig gubben:*(L)
59. är du stor? -18

60. vad är ditt hela namn? - Anna Maria Johansson
61. kan du tala spanska? - Näee

62. är du kortare än 1.60? - Nej
63. älskar du sommaren? - Jo
64. älskar du vintern? -Klart

65. har du mer än 6 par skor? - Japp
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - Jaa om ja duscha själv xD

67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? -Japp

68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - Ja men använder bara 2 par 

69. gillar du att städa? - Nepp

70. gillar du att sova länge? -Japp
71. har du vart med om en olycka? - Jo
72. är du förvirrad? - Ja
73. har du mer än 6 par byxor? - Jo
74. har du förlorat en vän? - Joo
75. gillar du att shoppa?  - Njaee

76. har du varit i paris? -Ne
77. gillar du ormar? - NEJ!!
78. klarar du dej själv? - Klart
79. har du lagat mat? - Ant:S
80. är du klantig? - Ganska ofta
81. har du foppatoffler? -  Japp

82. har du mer än 20 låtar på din data? -Japp
83. sminkar du dej innan skolan? -Joo

84. har du träffat en kändis? - Joo
85. har du mer än 7 par nagelack? - Ja
86. har du busringt? - Ofc;)

87. har du skällt på din bror? - Vem har inte?!:O
88. har du en vän som skiter i dig? - Jo

89. har du velat göra saker men vågar inte? - Japp

90. sover du med nått gosedjur? -Sover med min jätte nalle;)  (Älsklingen)

91. har du åkt nånstans utan att du får? - Jo

92. vill du bara bort ibland? - Jo 

93. har du tältat? -På gården hemma en gång(a)

94. har du brännt dig? - Ofc

95. har du lekt med levande ljus ? -Ja
96. har du lekt anden i glaset? - Ja
97. skäms du ibland? - Jo men inte lika mkt nu som förr;)

98. bor du i skåne? -Nej

99. gillar du hip hop/rap musik? -Njaa ibland
100. är du på sista frågan nu? - Nej-.-
101. är du singel? - Nej fortförande förlovad med Dennis:)<3

102. har du åkt flygplan nån gång? -Nee(a)
103. är du romantisk ? - Vettefaaan
104. är du blyg? - Då ja träffa nya människor ja!

105.har du svarat på alla frågor? -Jaa


Jippie:)






Säger bara en sak!!
 

Ikväll blir de ridning!!:D





OverAndOut//Anna


Blogg torka!

Vad ska jag skriva om?!


Finns ingen så fin som du...

Du lämnade oss så tidigt...
Du lämnade oss på tok för tidigt gubben!
Fattar inte hur de gick till..
Om jag ser en bild med dig så rinner de tårar
Snart va de 2 år sedan du gick bort
Å jag som trodde vi skulle ha många fler fina år tillsammans...
Men jag fick 3 fina år och dom glömmer jag INTE!

I april 2010 lämnade du oss stående på denna jord
Du va den bästa hästen som fanns och förtjänade att leva!
Saknar dig enormt mycket Polaris!<3
Du va verkligen en häst man drömde om att få pyssla med...(L)
Jag skulle kunna gära allt för att få dig tillbaka på denna jord!


Fan se kul he va;)

I lördags va de fest nere på trissen! Först va vi hos Kim sen drog vi över te Jonas å där stanna vi å had roligt!;)
Eh juste före vi drog ner på trissen så träffa jag snällatse Helen å Iza ja va med dom ett tag å de va ju roligt att träffa dom=)

På söndag vid lunch drog vi ut å körde lite skoter med Bea, Jonas, Älsklingen, Andre och John.
Jag åkte med Bea hem först för vi gatt å ta på oss mer kläder! Å på vägen hem hämde de en sak som var ganska så kul men tänker int ta de här;)
Då vi had tagit på oss mer kläder så drog vi ut å körde men denna gången blev de att åka Polariiis(A)

Aja vet int va jag ska skriva mer förrutom att ja frös om fossingarna;)

OverAndOut//Anna


The Pusher- Blow Me And Run








OverAndOut//Anna

Äckligt-Ansiktet


Du är som en syster för mig!!<3

Jag hade ju sagt att jag skulle berätta om en av dom vänner som sitter mig närmast hjärtat!
Här får ni de!

Jag lärde känna dig för kanske 6 år sedan då vi skulle rida i samma grupp på julkursen!
Jag minna att du hade din favoritponny som då hette Pamela
å ja hade min favoritponny Ellen.
Ja minns de som igår
hur kul vi hade tillsammans.
Oftast då vi var med varandra var de på stallet
Men med tiden och vi lärde känna varandra mer å mer så började vi vara med varandra utanför stallet med
Sommaren 09 då du hade en ponny som hette Miranda så skötte jag om en häst som hette El Paraiso!
Vi var med varandra nästan varje dag
Minns att vi cyklade till hästarna varje gång även om de regnade
En dag var vi i stallet från tidigt på morgonen till 12 på natten och på vägen hem stannade vi och fotade kor xD

Asså de är så många minnen jag har med dig så om jag skulle skriva alla här så skulle inte ens sidan räcka till!
Här får ni lite bilder ist;)


Pamela

Ellen

Miranda

El Paraiso




Du är jämnt glad då man träffa dig!
Vi har ungefär samma humor;)
Jag älskar dig gumman!:*
Du är som en syster för mig å de kommer du allltid vara!<3
Hade jag kunnat plocka ner stjärnor så skulle den största stjärnan vara till dig!<3
Lycka till med ponnyn å allt i år!
Miss You



OverAndOut//Anna


Fyfan säger jag bara!!:'(


1 år sedan:)






Nu är det exakt ett år sedan du hittade mig!!
Ångrar inte en sekund att jag gjorde de jag gjort:)<3





OverAndOut//Anna


Min högsta önskan

Är att bära en ring med ditt namn i, runt mitt finger
Att du ska vara far till mina barn
Känna dina andetag mot min rygg på kvällarna
Ha någon som kan trösta en då man är ledsen
Bara kunna säga: Jag älskar dig
Jag tänker stå vid din sida tills döden skiljer oss åt!
För du är mitt liv å de e jag glad för:D
Puss älskar dig(L)


RSS 2.0