Tråkigt

Namn? Anna
Piercingar? 4 i öronen
Tatueringar? haha nej
längd? 1.64
Skostorlek? 37-38
Hårfärg? Brunt
Vad är du rädd för? Småkryp, ormar
Vem/vilka vet mest om dig? Mina kompisar och jag =) 
Gillar du att tvätta? Ibland kan det va kul
Gillar du Berg-och-Dalbana? Njaa läskigt men kul
Vad ska du göra ikväll? Möte och datorn
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja ibland faktiskt
Tänker du på självmord? Näee inte som det ser ut nu iaf xD
Tycker andra att du är attraktiv? Det vet inte jag?
Vilket shampoo använder du? Just Glow
Morgon- eller nattmänniska? Natt
Sparare eller slösare? Bådaaa, beror på 
Har du några homosexuella vänner? Jo
Bio eller promenad? Båda men kanske bio 
Är du kittlig? Jaaaa
Rädd för insekter? JAAAA!!!
Vad gjorde du kl 8 i morse? Sov 
Nämn något som gjorde dig glad igår: Vännerna=D
Vilka är viktigast för dig? Mina kompisar,hästarna, vissa i familjen...
Snarkar du? När jag är förkyld annars nej
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna flyga=D
Stökigt eller välstädat? Mitt e mellan
Vad gör du om du får hicka? Suckar först sen bryter jag ut i skratt xD

Favorit..
Mat -
Pasta Al Fredo=P
Låt - You Found Me-The Fray
Dryck - Cola  
Film - Vampyrer suger!!!=D

Har du nånsin..
Gråtit över en pojke -
Jepp..
Gråtit över en flicka - Kompisar ja
Ljugit för någon - Haha jo =O
Varit i slagsmål - Jaa
Blivit arresterad - Nee

Antal
Gånger du varit kär -
Många


Senaste...
Bok du läste -
Minns inte det var ju ett tag sen
Personen du fick brev av - Folktandvården
Personen du fick sms av -
Helena
Gången hela din familj åt middag tillsammans? -
Några år sedan
Saken du köpte - Jeans
Vad har du gjort idag - Sovit ätit och datorn
Brukar du svära mycket - Ibland
Hur tidigt stiger du upp - På skoldagar kvart äver 6 på loven 10 eller 11
Gillar du att slåss -
Näe
Vad är du allergisk mot - Laktos, hö
Var har du ont - Ryggen och magen
Använder du hårspray -
Japp
Favorit serie - Vampire Diaries
Håkan Hellström eller The Ark -
The Ark!
Gillar du ketchup - Jo
Är du glad nu - Nja
Var du glad igår -
Njaa sådär 
Varför? - Trött
Vad dansar du till - Allt möjligt!
Stockholm är -
Huvudstaden
Göteborg är - Stort, rolig stad och fint:D
Kan du sjunga -  HAHA jag skulle inte våga lyssna iaf xD näee men vissa kompisar tycker jag kan sjunga
Gillar du att sjunga? -
Joo när jag är själv ja
Spaghetti eller makaroner -
Makaroner!
Ett land du helsat vill besöka thailand eller hawaii - Hawaii

VEM :
Saknar du-
En person...
Vill du döda - ...
Rörde dig sist - Tove R
Vill du slå - Många
Kysste dig sist -
En kille men säger inget namn..
Vill du kittla - Hahaha en speciell person=P
Kramade du sist - Tove R
Vill du prata med -
Agnes
Skrek du på sist - Pappa
Vill du vara som - Ingen Aning
Sårade dig sist - Vet inte?
Vill du bli galet full med - Dig xD 
Gjorde dig riktigt glad senast -
Matilda ochTove R
Ringde du senast - Mamma
vackrast på jorden -
Hehe =]



HUR :
Svarar du i telefonen -
Vad vill du? xD
Fördriver du tiden - Sitter vid datorn
Mycket pengar har du - Ehh några tusen på sparkontot
Tjänar du pengar - Studie bidrag xD
Ofta Bäddar du sängen - ojoj inte ofta kanske 2 gånger i månaden om jag orkar =P
Ofta diskar du - plockar bara diskmaskinen ibland..
Ofta städar du -
Försöker med det 1 gång i veckan=P
Många stör du dig på -
HAHA MÅNGA!
Ofta träffar du din familj - Varje dag -.-


VÄLJ :
Katt eller hund -
Hund!
Vit eller svart -
Svart
Varmt eller kallt -
Varmt
Vatten eller land - Land 
Sex eller kyssar - haha xD
Telefon eller internet - Både och
Musik eller tystnad - Musik!
Bok eller film -
Film 
Leva eller dö- Just nu leva


Hejdå/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0