Sjukan med Sandra

Idag har jaf varit på sjukan med Sandra som skulle göra allergi test och hon ville inte vara där själv

Först gjorde dom stickprov på hennes arm
Sen fick hon en jätte liten hasselnöt som hon skulle lägga under läppen
sen efter ett tag kom det in en läkare med en till liten nöt som hon denna gång skulle svälja
Sen satt vi och vänta och efter 20 minuter kom hon med en till nöt som hon skulle äta
När dom hållt på så ett tag kom det in en läkare som kom från Gottland
Han började snacka om havre moppar och bensin moppar
Å det tyckte jag å Sandra såklart var jätte roligt så när han gått bröt vi ut i skratt
Sen vid 12 skulle Sandra ta sin sista nöt å vänta 1 timma
Så vi gick för att hämta papper å pennor så vi kunde rita lite=]

Vid 13.10 var hon klar med allergi testet så då gick vi på stan ett tag för ingeb av oss skulle hinna med sista busse till skolan som gick 13.05 ju...

Vi var på stan ett tag men jag tog kvart över 2 bussen hem å nu sitter jag här framför datan som vanligt=P
Ikväll blir det stallet å ha lektion för lilla Agnes å Medusa:)

Kan bjuda på lite bilder från sista kvällen på lovet typ =P

Jag


Tove

Jag och Amanda

Tove och Jag

Matilda

Jonna ville inte vara med på bild så jag slänger in en gammal bild=]


Matilda, Jonna och Amanda kör funny bunny xD

Aja nu ska jag dra
Herrå/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0