Gårdagen

Klockan 11 fick jag hämtning vid scandic av Helle och hennes mamma.
Vi drog till ica och köpte lite mat och nåt att dricka sen for vi till stallet där Bosse och Lana står=)
När vi kom till stallet gick jag och hämtade in Lana från hagen och började fixa henne, skulle rida ut med Josse och Måns.
När Josse och Måns kom till stallet så var jag klar och vi for ut direkt. Och eftersom Lana nästan nyss är inriden så ledde Helle mig en bit men efter ett tag släppte hon och gick tillbaka till stallet.
Vi red runt udden och det gick bra förutom att Lana snubblade typ hela tiden... Men annars gick det faktiskt super bra=) Riktigt nöjd med den lilla damen!

Vid halv 4, 4 så började vi fara mot umeå.
Helle skulle köra i lopp 6 så det var ett tag bort. Men medans vi vänta hann Bosse käka lite.

Loppet började inte så bra. Först med omstart och sen andra starten börja Bosse galoppera...
Han låg efter ganska länge i loppet men sen börja han komma ifatt några iaf och han kom inte sist iaf. Helle va nog lite små pisst efter men jag tror det gick över ganska så fort ändå=)

På hemvägen försökte jag somna men jag drömde mig bort och kunde faktiskt inte somna-.-
Men ju närmare Skellefteå vi kom ju tröttare blev jag så när vi svängde av från e4an så somnade jag till men då väckte Helle mig direkt så jag hann inte sova länge men=P

När vi kom fram till stallet så lastade vi ut hästarna och tog in alla grejjer och gjorde klart allt så fort som möjligt och vid 00.45 var vi klar med allt och gick mot bilen för att fara hem och duscha å sova!=)

Idag ska jag följa Helle till stallet ska få provköra Lana blir spännande jag som bara ridit henne några gånger men det kommer nog gå bra.
Och Helle säger att hon är piggare när man kör henne än när man rider henne så vi får hoppas på det!=)

Berättar mer ikväll nu ska jag börja byta om;)

Kraaaaaam/Anna

Kommentarer
Postat av: Helena

Hahaha, tur hon är piggare att köra, annars somnar man i vagnen ;D

2011-01-28 @ 16:56:51
URL: http://travgalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0