Saknar er!<3

Ni är mina brudar glöm inte det!<3<3
Å jag älskar er förbannat mycket!!:'D


Heeeeeem!!

Jag vill inget annat än att bra lägga mig i sängen under ett varmt täcke och 2 kuddar.. Jag är så förbannat trött!


....:(

Skulle varit 22 månader idag:(


Deprimerad:(

Mina tankar snurrar runt runt om hur det kommer att bli i framtiden...
Love Hurts


El Paraiso<3

Saknar dig så det gör ont!:(


Hos Lelle

Sitter hos Lelle med Dennis. Dom sitter å spelar black ops!
Jag sitter här på sidan å kollar på å hoppas på att ingen kommer på att jag kanske vill spela xD för hitler spel... Nej tack;)
Näe nu ska jag kolla på ett tag sen börja dra mig hemåt:)


Missfoster

Jag är ett missfoster . Slut


Sjuk...

Ja som rubriken lyder så är jag tydligen sjuk:( 100% sant... Har lite feber men inte så hög så de är inte så värst jobbigt men sen dehär med hosta, ont i halsen.. De gör så otroligt ont:(
Aja just nu ligger jag och tar mig ett välförtjänt bad^^ men sen tänkte jag lägga mig i sängen å se om man hitta någon film att se:)
Ha ni något förslag på någon film?:)


Åh nej...

Åh nej å resten vill ni inte veta!:(


Ridning ikväll!:D

Hoppas på denna töös^^


RSS 2.0