Onsdag till torsdag 5-6 januari 2011

Efter dåliga drömmar kommer alltid dom bra!

Det var vinter kring julafton
Jag och en kille skulle fara utomlands för att få lite tid för oss själva:)
Vi skulle fara till Turkiet (minns inte exakt vars men det spelar inte så stor roll)
Aja när vi landat i Turkiet så tog vi taxi till hoellet vi skulle bo på.
När vi kom fram så packade vi upp och bestämde oss för att gå ner till polen och bada och sola lite
Väl nere vid polen tog vi ett dopp som vi sa sen la vi oss i en solstol va och jag kände hur han la handen på min mage.
4 timmar senare vaknar jag och upptäcker att vi båda somnat och han hade fortförande handen på min mage.
Jag tog bort hans hand från min mage och märkte att där han hade haft handen hade jag nu ett märke av en hand.
Den handen försvann aldrig från min mage.
Ju mer färgen jag fått av solen försvann blev handen på magen mörkare=]<3

När jag vakna var jag tvungen kolla om jag hade en hand på magen och när jag inte hade det blev jag typ lessen...
Din lilla buse du e bäst!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Buse (A)

2011-01-07 @ 20:15:03
URL: http://lisafahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0