10 månader & 27 dagar

För exakt 10 månader och 27 dagar sedan lärde jag känna en helt ny person
För exakt 10 månader och 21 dagar sedan blev du min fast jag aldrig hade sett dig
För exakt 8 månader och 20 dagar sedan mötte jag din blick för första gången
För exakt 3 månader och 20 dagar sedan så satt det en ring på mitt finger med ditt namn i
Idag äger du hela mitt hjärta och jag hoppas du aldrig ger bort det till någon för jag vill verkligen att du ska ha det resten av våra liv!!<3

Jag älskar dig av hela mitt hjärta!
Dennis Grenebrant(L)Anna Johansson=Föralltid



OverAndOut//Anna


Naaaw(A)

Blir tårögr då jag läser sånt<3


...

Idag känner jag att alla mina tankar går till Elin Lundgren som i söndags förmiddag tog bort sin älskade häst Fragancia...
Jag sitter här med tårarna i halsen när jag läste detta på hennes blogg:'(

Vill bara säga till dig Elin att hon kunde int få ett bättre sista hem
med fina vänner och bra ägare

Denna blogg är värd att läsa
http://cellen.bloggagratis.se/



OverAndOut//Anna


Bilder jag lovat=)


Jag Tove och Linnea

Jag å Sofia var ner på OK å köpte oss en "LITEN" runchrulle(a)

Livsmedelshygien är viktigt i ett kök...

Aja fler bilder får ni sen internet lagga...


Idol Moa!!

Brukar aldrig se idol men imorse gjorde jag det å jag är helt såld på Moa Lignell=)



OverAndOut//Anna



Trååk


Vill oxå hoppa...

Dressyra oxå...

Julkänsla eller vad?(A)



Vill ha meter vis med snö NUUU!!:D

Oj förlåt!!

Förlåt för jag inte skrivit på ett tag men jag har haft lite fullt upp i skolan å hemma så jag har inte haft tid att blogga något!:(
Men jag ska försöka bättra mig:)

Idag har jag iaf varit på skolan, va väl sådär.
Sista lektionen fick vi ha historia om vi ville men alla for ju hem förutom jag. Duktig flicka som stannar för att jobba ;) Men joo då kom INTE lärarn heller-.-' snacka om jag vart sur... då hade jag ju suttit där i onödan, jag kunde ju tagit den där tiden till att göra bättre saker...
Aja väntade på älsklingen som slutade 15.20 men när vi kom till bussfickan så såg killarna att det var snöbollskrig uppe på hemberget så visst då sprang Dennis och Tor dit...
Så då fick jag gå hem själv för jag orkade inte vänta typ 1 timma på att dom ska kasta snöbollar...
Påväg hem halkade jag typ 5 ggr (uggs är jobbigt!!) slog mig i bakhuvudet alla ggr med..
Men nu sitter jag här hemma helt lonly och tro de eller ej... men lyssnar på julmusik(a)
Ikväll blir de att fara och se film hos Vikner med Dennis Jonte Tor Fabian och Bea=)
Vet int vilken film vi ska se men den e nog bra iaf xD

Jag har lite bilder som jag ska slänga in men de gör jag nog senare;)
Bjuder på dom här så länge;)



OverAndOut//Anna


Dagens låt;D



Den e något bra ;D
Tack Jonna för de bra låt tipset!!=)

Ut å gåå!!






Pöööözz;D


Dagens låt!=)


Saknar skellefteå....

Ni som bor i skellefteå tänker kanske fyy vad tråkigt att bo där vad kan man göra...
Exakt så tänkte jag då jag bodde där för cirka 4 månader sedan...
Men nu är de så att efter ett tag börjar man sakna de som fan! Typ vänner, stan, stallet, ljudet av alla bilar och sånt skit!
Tänkte kasta in några bilder:D





Det finns folk som inte förstår sig på kärlek...
Kärlek till sina bästa vänner..
Jag älskar dom här brudarna som faan!!
Vi har stöttat varandra igenom allt och jag ångrar inte en ända sekund vi haft tsm!
Ni är bland dom finaste, snällaste och bästa personerna på jorden!<3
Jag hoppas verkligen att vi kan träffas snart!



OverAndOut//Anna


Bildbomb på mig och Kompis


 
<--orginal  redigerad-->









Mer bilder kommer kanske efter helgen=)


OverAndOut//Anna


Fy faan säger jag bara!!





Bildbomb


Jonte i blått å Dennis i rött(a)

<--Bea Therese Jag-->
=
Kogänget!!

Sitter och kollar på Freedom Whriters(stavningen)

Rädd gubbe xD

Skog, skog, skog

Å ännu mera skog-.-

Tänk va gött!!

Haha den kan jag bjussa på ;)


Fler bilder kommer nån annan gång ;)


OverAndOut//Anna


Hahah sånt räknas inte ;)

VAD SPENDERAR DU DINA PENGAR PÅ? Fest, Kläder, Fredagsmyys, Korv i baguette på ica ;) säkert något mer oxå:)(THERESE...:3)

Hahaha räknas inte ;D

Godmorgon


















Blir nog inge bloggande på ett tag nu
Eftersom vi inte har något internet på eftermiddagarna:(



























Bar för att Tove visa mig hur man gjorde(A)


filmerna:)

Var ju å film kväll hos vikner igår vi hyrde 2 skräckisar men vetefan om den första va en skräckis eller en komedi xD (minns tyvärr inte vad den hette) Men vi skratta iaf HELA filmen!!
Den andra var däremot lite läskigare då den handla om 7 ungdommar som fyllde 16 år och natten dom föddes dog de en gubbe som kallas uppskäraren och han skulle döda alla dom där sju ungdommarna den natten=)
(minns inte vad den hette heller)

aja idag vettefan vad man ska göra kanske drar ut å går en sväng=)

Ska försöka lägga in lite bilder senare idag :P


OverAndOut//Anna


Kvällen:)

Idag har vi int gjort så mkt.
Eller jo vi har varit ute och varit ett tag med Fabian Jonte och Bea!
Till middag vare tacos å faan så gött he satt i magen!!!;D
Ikväll blir de att dra Vikner och sen någon film med han jonte och världen finaste älskling=D

Aja nu ska jag gå å duscha!!

Julkursen 10-11
Sööt Ponte;)

OverAndOut//Anna

Kom igen!!

Kommentera!!!


Blir så förbannat tråkigt när ingen kommenter:(


Något så tråkigt...

VART BOR DU? I vilhelmina 

TRIVS DU DÄR?
Gör jag väl

HAR DU KÖRKORT? Nej, men snart tro ja

FAVVORITDJUR? Hästar och hundar

VAD SPENDERAR DU DINA PENGAR PÅ?
Fest, Kläder, Fredagsmyys, Korv i baguette på ica ;) säkert något mer oxå:)

FESTAR DU MYCKET? Näe

SPRIT, CIDER, VIN ELLER ÖL? Cider

BRUKAR DU BLI FÖR FULL?
Nej

ANTAL KUDDAR I SÄNGEN?
7

ÄTER DU FRUKOST? Nej

KAN DU BAKA BULLAR?
Kan och kan, de är väl bara läsa receptet(A)?

HAR DU VARIT MED I SCOUTERNA?
Japp

BLÄCK ELLER BLYERTS?
Beror på!

VAD HAR DU FÖR MOBILOPERATÖR?
Halebop

MC DONALD'S ELLER BURGER KING?
Burger King

ÄR DU ALLERGISK MOT NÅGOT?
Laktos, Hö

MÜSLI ELLER CORN FLAKES? Müsli

ÄGER DU ETT BUSSKORT? Nej

DRICKER DU GUL, BLÅ, GRÖN, RÖD ELLER BRUN MJÖLK?
Röd

VAD ÅT DU TILL FRUKOST IDAG? Luft

NÄSTA MÅL I DITT LIV? Skaffa ett!

HUR SVARAR DU I MOBILEN? Beror på

VEM RINGDE DU SENAST?
Mamma

VAD SA DEN SENASTE DU PRATADE MED?
Nu drar vi på lite musik

ANTAL SÖMN TIMMAR I NATT? typ 9 timmar:)

SOV DU ENSAM? Nej

BRUKAR DU SNUSA? Kan nog räkna dom på 2 händer iaf

VAD INNEHÅLLER DIN FAVORITMACKA? Smör och ost

TYCKER DU OM DIN PAPPA? Hans mat är god

BRUKAR DU KOMMA I TID? Bara om det är viktiga saker

HAR DU BRA KONDITION? Tycker jg väl(A)

NÄR MÅR DU BRA?
När jag umgås med godispåsen eller vänner

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST? Ett tag sen

HUR KÄNNER DU DIG NU?
Ensam och jätte hungrig faast jag har nyss ätit:O

VAD PLUGGAR DU? Resturang och Livsmedel

ÄR DU SMART? Nej

BLIR DU BRA PÅ KORT?
Nej

ÄR DU AKTIV I SKOLAN?
Jo

VAD SAKNAR DU? Att vara liten...

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST?
Idag...

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET?
Näe

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR?
Joo

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN?
Vatten/Mjölk

RAKAR DU BENEN? Ja

ÄR DU NYTTIG? Absolut inte xD

NÄR BRUKAR DU GÅ OCH LÄGGA DIG? Före 12 iaf

VAD BORDE DU GÖRA?
Släppa datorn

VAD VILL DU GÖRA NU? Annat

JAY LENO SHOW? LoL

ÄR DU BLYG?
Beror på sammanhanget

ÄR DU POLITISKT AKTIV? Nej

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG?
Halv 10

VILKA INSTRUMENT KAN DU SPELA?
Piano, kunde gitarr förr

VILKEN IDROTT SYSSLAR DU/HAR DU SYSSLAT MED?
Har hållt på med ridning typ hela mitt liv men slutade i våras men ska börja om till våren

VILL DU HELLRE HA MAIL ÄN VANLIGA BREV?
Brev är mysigt men svåra att hålla koll på så mail ;)

ÄR DU BISEXUELL? Nej

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Bevisligen brukar det variera

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT? Jo

VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VAR KILLE FÖR EN DAG? Runka xD och vara snäll mot tjejerna ;)

HAR DU STJÄRNOR OCH KAJAL? Nej

BRUKAR DU SMINKA DIG?
gillar tanter småkakor?

ÄR DU NÖJD MED DITT LIV? dem som har det bra vill alltid ha det bättre..

VAD VILL DU JOBBA MED? Vet inte?

Miss the time...

En av de bästa tiderna i mitt liv!
Varsegoda!!(A)










Vrf blir man så glad av att smsa med sin älskling(A)




Tillsammans är vi familjen annorlunda!!
Älskar och saknar er brudz!!<3

OverAndOut//Anna


RSS 2.0