No se puede describir con palabras lo mucho Te amo!

No quiero poner el mundo en llamas
Sólo la luz de una pequeña llama en su corazón
No quiero dejar ir de la mano
Porque me daba dolor
Yo no se mantiene demasiado
Pero no te dejan ir
Sería muy difícil
Porque Te quiero así


I love you so
it is you who makes my heart beat.
Without you I would not live
without you in my life, I would just groping in the dark.
You make me happy and glad
and I thank God every day.
Because you are my
and for that I may be yours.


Les étreintes sont chaleureuses
Les étreintes sont sympas
Les étreintes sont des moyens
Pour briser la glace.


Snurrig av alkohol
i mungipan en Ultra blend menthol.
Dansar och vimsar runt
och pratar en massa strunt.
Med en kopparbergs päroncider
jag ut från discot glider.
I dörren helt plötsligt står
han som skulle komma tillbaka om nå´t år.
Jag ser suddigt
och pratar lite luddigt
jag är söt.
Vilken nöt!!
Vi tillsammans iväg går
han smekte mitt hår
han som skulle komma tillbaka om nå´t år.
För ung för mig
för gammal för dig.
Trots snurrig av alkoholen den gången
trots Ultra blend menthol och den hemska sången.
Står vi nu tillsammans här
och herregud jag tror jag är kär!!!




Kraaaam/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0