OMG det trodde jag inte!!

Det var fredag och jag hade åkt buss jätte långt.
När jag kom fram till dit jag skulle så stod det 2 killar å 1 tjej i svarta byxor och svart tröja med luvan över huvudet...
Jag gick fram till dom och då ser jag att ena killen håller i en pistol och den andra killen en kniv.
Jag blir såklart livrädd och försöker vända mig om men då känner jag en hand på axeln och en lugn röst säga det är lugnt va inte rädd.
Jag vänder mig om och får en kula i hjärtat och kniv i magen...

Vaknar klockan 4 och märker att jag i stort sätt grinar floder.

Aja det var en lite dröm som jag drömmde inatt och nu ska jag käka frukost å chilla tills 10 i elva då farsan ska skjutsa mig till stan=)

Kraaaaam/Anna

Kommentarer
Postat av: Pluttis O.o

haha vare jag jonte o carro då eller? ;)<3 du ha konstiga drömmar(a)

2011-04-01 @ 15:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0