Min, bara min!!:D

Jag har en alldeles egen eskimå!😝❤


Kvälls chill;)

Tjo! Som rubriken är de kvällschill som står på schemat ikväll;) tänkte ta hem matte boken och träna till provet imorgon men nej! Det glömde Anna bort..-.-'
Aja jag ligger iaf i sängen just nu å lyssna på mysik, ha nyss tagit ett bad:)
Näe nu ska ja väl fortsätta lyssna musik å spela sen bli det att lägga sig å sova å hoppas man inte försover sig imorgon !:)


Wihoooo:D

Tjenare!! Idag så kanske man märker att jag vaknat på rätt sida för idag är jag pigg och glad:P
Just nu har jag iallafall engelska och sitter å lyssnar på musik medans jag försöker läsa men det går inte så bra om jag får säga det själv xD
Efter den här lektionen är det lunch pizza å hamburgare^^ dom är lite idiotiska å her 2 goda maträtter på samma dag:P men jag tro de blir pizza för min del:D
När nu ska jag fortsätta jobba kanske skriver lite senare idag!:D

Ja bjuder på lilla älskade Gizmo!:D


Hejdå

Hejdå bloggen!


Aldrig bra till nåt

Jag får dig bara att må dåligt å tydligen är jag värdelös å allt!


<3


RSS 2.0