frååågor=P

1.Vad/vem fick dig att skratta idag?
Tror inte jag har skrattat idag..

2. Vad gjorde du 8.00 imorse?
Sov!
3. Vad gjorde du för 30 min sen?
Datan

4. Vad hände dig 1993?
Jag föddes
 

5. Vad händer nästa helg?
Kompisar tro ja=)
6. Tre ord varför du sist spydde?
Allergi chock trorja 

7. Vilken färg är din hårborste?
En silvrig, en svart

 

8. Vad köpte du sist?
Coola

9. Vad fick du senast i present?
hmm..

 

10. Vilken färg är din dörr?
Brun
 

11. Var förvarar du dina pengar?
Börsen och sparkonto=]

12. Hur var vädret igår?

Sol men lite kallt
 

13. Vars kramades du sist?
Ica tro ja(A)
 

14. Vad ser du fram emot?
Helgen
 

15. Vad är 15?
Ett nummer
 

16. Vilken skostorlek har du?
38

17. Vill du klippa dig?

nej:( men ska på fredag:(

 

18. Är du över 25?
Haha nepp
 

19. Pratar du mycket?
Beror på vem jag pratar med;)
 

20. Kollar du på O.C.?
Nej

 

21. Har ditt namn ett "x" i det?
Nej

22. Känner du någon som heter Steve?
Nepp

23. Hittar du på egna ord?
Det händer=)

 

25. Är du en typiskt svartsjuk person?
Skulle jag inte säga

26. Vad har du för mobil?
Samsung! den suger...
 

27. Vem ringde dig sist?
Dolt nummer;)
 

28. Biter du på naglarna?
nix:)

 

29. Har du lockigt hår?
Nepp
 

30. Vilken konsert ska du på härnäst?
Inegn vad jag planerat än af
 

31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu?

...

32. Hur många gånger har du svurit idag?
Ehh inte rknar jag sånt heller:S

33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta?
Ooerhört bra xD
 

34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'?
nix
 

35. Ska du jobba imorgon?
Skolarbete ja-.-

 

36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist?
En kille långt bort

 

37. Vad borde du göra nu?
Väcka Jessica;)

 

38. Har du något smeknamn?
haha nix

39. Sover du mycket?
haha ja typ:P

40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor?
Jennifers body;) läskig men faktiskt helt okej=P

41. Vad ska du göra på lördag?
Lördag? vara med kompisar kanske

42. När var du ute sist?
Igår kväll

43. Har du gråtit idag?
Nej

44. Är du en glad person?
Jo de är jag väl=D

 

45. Har du roligt nu?
Näe

46. Vad äter du helst?
Kött

47. Vem var du med sist?
Jessica

48. Vad heter din mamma?
Lena

49. Vad är hela ditt namn?
Anna Maria Johansson

50. Tycker du om någon just nu?
Jooo=]<3


Kraaaaaam/Ánna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0