Dagen=P

Blev en kort paus men det gör inget =P

På skolan idag har vi varit i stallet och fixat till hästarna
Före lunch skulle vi se en film om hästar med problem å jag som alltid somnar till filmer vad tror ni jag gör?
Jo jag somnar och sover kanske 50 minuter
Det roliga var det att när jag sov drömmde jag om mat xD
Efter filmen hade vi lunch.
Efter lunchen var det dax för att fara ut å motionera hästarna.
Jag körde med Sandra och vi körde Västerbo My Way (Västebo)
Vi började med att köra rakbanan sen for vi runt risnäs
när vi var på risnäs vägen började ena däcket låta konstigt så jag å Sandra trodde typ hjulet skulle lossna och att Sandra skulle bli begravd i snön och att vi skulle få fara dig med mat varje dag xD
Aja iaf när vi kom till uppfarten mot skolan small det till i däcket som låtit...
P U N K A ! ! !
Så duktig som jag är hoppar jag ur vagnen för det inte skulle bli så himla tungt för Västerbo
jag springer fram till Tage å säger till om däcket å han bara nickar på skallen och säger NI fixar det sen...
Väl tbx på skolan märker jag att jag är ISKALL om fötterna och får sätta mig på Ingemars kontor å värma dom=P
Efter fikat så kom Tage fram med lite verktyg så vi kunde fixa däcket
Och jag och Sandra börjar skruva direkt men det gick ganska trögt så vi ropar på Tage att han ska komma å hjälpa oss xD (klenisar som vi e) ;)
Tage får iaf upp den så vi kan fortsätta skruva.
När vi fått lös däcket så säger Sandra till mig: Går vi fordons eller häst linje? xD

Hahaha näee nu ska jag ställa mig i duschen ;)
Kraaaaam/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0