Svar på visst fråger från frågestunden:)

Jonniiis: Favorit låt? Hmm tycker om en massa men gillar ItalioBrothers My Lite Is A Party radio edit
Random 1:Favorit mat? Tycker det mesta är gott men renskav och potatis är en stor favorit!:D
Random 2: Vill du vara min kompis? Vi är ju redan kompisa;) Men hade vi inte varit så hade jag grna varit din kompis för du är en snäll person, otroligt rolig och har alltid varit en liten toker!:D Ångra inte en sekund att jag blev din kompis=)<3
Random 3: Yngre eller äldre killar? Hmm åldern spelar ingen roll egentligen bara det klickar:) sen mellan mig å D skiljer det bara 4 månader så de är inte mycket de heller
Random 4: Favorit blogg? Min va? Gillar flera men Amanda & Angelina, Jonnas, Amandas
Random 5: Skellefteå eller Vilhelmina? Det var en svår fråga... Men ibland är det ganska skönt att vara typ i Villis men kan ändå vara skönt i Skell, träffa vänner gå på stan, vara på stallet..
----:Huvve värk eller mag värk? Alltså fan va konstigt magvärk låter men du fattar vääl, annars kan du kontakta mig på 070123456;) Huvudvärk!
Random 6: Banan eller äpple? Äpple
Random 7: Gillar du sångaren Gunther? Haha njaa lyssna inte på han längre xD
Random 8: Gillar du rött? Ja det gör jag :)
Random 9 Om du fick välja mobil eller data, vilken skulle du då välja? Tro nästan det blir mobilen eftersom den är som en dator;)
Random 10: Ser att du får många fråger här!!! Vilken av dom ligger dig närmast hjärtat!? Random 2 och Amanda=)
Amanda: Saknar du mig?(A): Klart jag saknar dig Amanda!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0