Älskar dig...




<3


Kommentarer
Postat av: Bubbas<3

Jag älskar dig också!<3 saknar dig enormt önska du kunde förstå att du är mitt hjärta och utan det klarar man inte av att leva! du är den som alltid står vid min sida, du är den enda jag litar på och kan berätta exakt allting för! du är den tjej jag vill dela min framtid med!!<3 jag tänker aldrig ge upp å gå vidare som simon säger! jag tänker kämpa enda tills jag lyckas! tänker aldrig ge upp hoppet med dig anna johansson! du är den finaste underbaraste tjej jag träffat, hade inte ens drömmar på att jag skulle hitta nån så vacker tjej som dig! din insida är helt fantastisk! fick jag en chans till hade jag verkligen skött mig! för är så jävla rädd för tanken att du dela ditt liv med nån annan! jag skulle aldrig svika dig igen! jag har gjort fel och står för det!</3.... men även du ha gjort fel och du är förlåten för allt gumman<3 önska bara det blir vi igen.. känns jävligt tungt att leva har självmordstankar/äter dåligt.. sitter inne och försöker få dig tillbaka..<3 Mvh Bubbas :(<3! då jag har sagt livet ut.. då har jag menat det :( förlåt att ja sa att ja skulle ta livet av mig, men är bara så jävla jobbigt att förstå att du inte är här mer.. min enda dröm nu är att du hittar tillbaka till mig<3 Älskar dig enormt gumman!<333

2012-04-28 @ 22:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0