Tisdag=Köket hela dagen

Ja, köket hela dagen de är rätt ;)
Idag så gjorde vi formfranska och i dag gjorde vi ingen fail som förra veckan xD  Good Girls;)
till lunch gjorde vi creps med svamp fyllning i några och räkfyllning i vissa!
Jag tog bara av räkcrepsen och en hemlis (jag hade gjort 2 stycken med bara stuvning utan räkor i ;D)
Aja dom vart iaf goda ;)

efter vi hade ätit städa vi såklart bort efter oss sen hade vi läkförhör:P

typ
1dl=7msk
1msk=3tsk
1tsk=5krm
1krm=1ml

50g smält eller flytande fett=½dl
1 äggula=1msk
1 äggvita=2msk
3 äggvitor=1dl

1msk smör=15g


Aja för er som ville veta exakt vad jag hade för läxa så hade jag bara lust att skriva in det xD
Eh då jag kom hem slängde jag in dom blöta grejjerna från tvättmaskinen in i torktummlaren!
(Visst är jag duktig?)
Ahh nu sitter jag här å väntar på att Dennis ska komma hem:)

En kostig sak... I'm still hungry(a)

OverAndOut//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0