Trött

Idag har jag varit i skolan som vanliga barn xD
Eller färsta lektionen missa jag för jag följde Dennis på sjukan.
Så jag kom till skolan typ halv 11
Då skulle vi ha svenska och ov som vi har alla grundämnen med skulle ta kort så det var bara jag å Bea=)
Men vi fick iaf tbx våra miljöbekrivningar sen skrev vi om en liten text sen fick vi gå på lunch=D
iaf på lunchen cykla ja hem å käka efter de drog ja te skolan igen å hade matte.
Efter de sluta vi så då drog jag hem å satt mig vid datorn tills jag vart less då la ja bort den å somna=)
Vakna just före 6 av att älsklingen sa att maten va klar.
haha nu ska ja nog bara chilla få se om jag gör lite läxa.


Jag-Vill-Ha-Viiinter-NUUUU

OverAndOut//Anna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0