Önskemål från Helen!:)

Mer bilder?
Flytten från skellhell till Villis?
Vad du saknar?
Vad du gillar?
Dina vänner?
Dina intressen?
Dina piercingar ;)


Bilder jaa dom har ni i andra inlägget jag gjorde men jag ska försöka fixa fler bilder:P

Flytten från Skellefteå till Villis!

Jaa du de e en jobbig fråga:P
Men jag tycker de e ganska skönt att ha flyttat man slipper som tjatet från mamma å pappa om allt som ska göras och man slipper mammas tjat hur gick de i skolan å vad har ni gjort idag å sånna fråger som gör en lite små sur:P
Men som sagt de e skönt men visst saknar man skellefteå ibland:')

Vad jag saknar?

Mamma
Pappa
Brorsan
Kompisar
Amigo
Pajjen
Stallet
Å säkert mer saker:P

Vad jag gillar?

Jaa du Helen de finns mkt jag gillar

Kladdkaka(A)
Cola(A)
Hästar!!
Makaronipudding O.o
Maskernas Mästare
Vinter
Dennis Grenebrant (fast han gillar jag inte utan han ÄLSKAR jag av hela mitt hjärta!!)

Mina vänner jaa de finns ju oxå i de andra inlägget men lägger upp dom här med:P

Helen Westberg
Sandra Nyström
Beatrice Strauka
Therese Johansson
Jonathan Hedlund
Richard Vikner
Jessica Johansen
Jonna Mattsson
Amanda Björk
Tove Ranggård
Matilda Eriksson
Tove Söderström
Agnes Wiksten
Cecilia Lindberg
Kajsa Strömberg
Josefin Eriksson
Amelia Andersson
Å Älsklingen ofc:*(L)

Mina intressen?

Jaa de är ju hästar men håller inte på med dom nu men ska nog börja så snart så möjligt!!:)
Annars äre väl datorn, kompisar å typ djur:P kom int på så mkt mer(A)

Mina piercingar(A)

Haha jag har 6 piercingar allt som allt!

Vänster sida i underläppen
Tungan
Å 4 i öronen
Men jag ska även fixa i naveln igen å sen blir de nog ögonbrynet oxå(A)
(Bara så ni vet älskar jag min piercing i tungan så tack till mamma för världens bästa 18års present!!<3)

Jaa de var väl allt som du önskat så nu ska jag gå å lägga mig i sängen och bara ta de lugnt:)

Kommentarer
Postat av: FetaNallePuh

Okej då vet jag ;)

Rawr :D<3

nattinatt Bamse ;)

2011-10-17 @ 19:43:22
Postat av: Anna

sv: jaa (:

googlade på Millow så kom bilden upp! hihi ;)

2011-10-18 @ 17:06:07
URL: http://absolutavnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0