Önskemål från Amanda:)

Jag vill läsa/ se :
Mycket och roliga bilder
Mer om din vardag
Kompisar och djur du har
vad du saknar här i skelleftetå
uppdatera oftare :D



Börja väl på första då:P

Mycket och roliga bilder!
  Frukost
 Älsklingens vovve
 Ferrah!!<3
 Fanta!!<3
 Så kan de gå när en viss Dennis ska grilla...
    De märks att jag jobbar på lektionerna iaf ;)... NOT!!
 Min bebis med sin nya bebis...

Ska försöka fixa mer roliga bilder jag lovar Amanda!!

Ehh nu mer om min vardag:P

Jaa efter skolan brukare de oftast bli hem och äta sen kanske man hinner ut ett tag sen vid 9 halv 10 blir de att traska hem å kanske sitta vid datorn ett tag å sen kanske vi hinner se en film sen sover vi kring 12 halv 1.
På helgerna ser de dock lite annorlunda ur som ni kanske förstår!
Kliver upp kanske vid 10 sen så sätter vi oss vid varsinn dator typ fram till lunch sen gå vi upp käka lunch sen oftast efter lunch brukar vi gå ut å hitta på något med kompisar typ=)
Sen vid 5 halv 6 brukar vi oftast gå hemmåt igen för att käka middag... Efter maten kan de hända att vi far ner på ica å köper lite myyys te kvällen eller så går vi ut igen å bara chilla omkring med kompisar:)
Typ så ser de ut:P kanske glömmt något men de e int så viktigt!

Kompisar och djur jag har:P

Kompisar jaa jag har ju några här men dom flesta bo ju hemma i skellefteå...
Men de är väl
Helen Westberg
Sandra Nyström
Beatrice Strauka
Therese Johansson
Jonathan Hedlund
Richard Vikner
Jessica johansen
Jonna Mattsson
Amanda Björk
Tove Ranggård
Matilda Eriksson
Tove Söderström
Agnes Wiksten
Cecilia Lindberg
Kajsa Strömberg
Josefin Eriksson
Amelia Andersson
Å Älsklingen ofc:*(L)
Å en massa folk från stallet som jag int orka räkna upp(A) Men ni som jag glömt räkna in er själva oxå!:D

Djur jag har då

Jaa de är ju min älskade kanin då:*<3
 Melwin!!

Vad jag saknar hemma i Skellefteå!!

Jaa du de ör ganska mkt:')

Mamma
Pappa
Brorsan
Melwin
Alla kompisar
Stallet
Amigo!!!:'(
Pajjen...
Stor stan!!
Finns nog mer oxå:p


Haha Amanda klart jag ska försöka uppdatera oftare!:) bara ni lovar att kommentera lite oftare oxå(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0