Hatar att vara sjuk!!

Har haft feber nu sen i söndags:( och igår blev de bättre så jag tänkte ju Yeees skola imorgon då!!:D
Men sen inatt klockan 01.00 vakna jag av att jag inte kunde andas så jag satt mig upp för att kunna trycka in lugt sen svalde jag å då kände jag FAAAAN min hals:'(
sa jag gick å drack vatten å de blev bättre för stunden iaf. Så jag gick till sängen å myste ner mig med älsklingen men sen kände jag fan måste dricka igen så jag gick å drack igen... sen när jag kom tillbaka till sängen samma sak igen, halsen... men orkade inte gå å dricka mer å jag somna med ont i halsen.
Sen vakna jag klockan 3 av ont i halsen:/ gick å drack igen sen gick å la mig somna typ halv 4 å sov till 5 gick å drack igen sen kunde jag inte somna om så jag låg bara i sängen och funderade tills väckaren ringde:)
klockan 7 ringde väckaren så låg å myste lite med älsklingen som låg å halvsov(A) sen då han hade vakna lite mer låg vi i sängen till 9.20 å bara myste å turades om att spela spel på min mobil xD
Aja iaf vid 9.30 så började vi dra oss ner till samhället, älsklingen skulle på skolan å jag skulle köpa hostmedicin och halstabletter.
Då jag kom hem la jag mig i sängen sen kände jag hur magen kurra å nånting kröp upp i halsen så visst ja springer på toa å jaaa vad roligt jag "ÄLSKAR" magsjuka-.- NOT!!

Så nu ligger jag här i sängen å bara ta de chill:) blir att ta de lugnt hela vecka skulle jag tro ingen skola imorgon iaf tro nog inte de blir något på torsadg heller:/

På fredag efter skolan ska jag och älsklingen försöka pallra oss till umeå för att umgås lite med hans morsa:')

aja nu ska jag se film kanske skriver mer sen!!


OverAndOut//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0