Saknar skellefteå....

Ni som bor i skellefteå tänker kanske fyy vad tråkigt att bo där vad kan man göra...
Exakt så tänkte jag då jag bodde där för cirka 4 månader sedan...
Men nu är de så att efter ett tag börjar man sakna de som fan! Typ vänner, stan, stallet, ljudet av alla bilar och sånt skit!
Tänkte kasta in några bilder:D





Det finns folk som inte förstår sig på kärlek...
Kärlek till sina bästa vänner..
Jag älskar dom här brudarna som faan!!
Vi har stöttat varandra igenom allt och jag ångrar inte en ända sekund vi haft tsm!
Ni är bland dom finaste, snällaste och bästa personerna på jorden!<3
Jag hoppas verkligen att vi kan träffas snart!



OverAndOut//Anna


Kommentarer
Postat av: amanda

Sv: hah tack! Han har blivit så glaad och fiin (L) =D

Vadå förstå kärlek haah? ;)

2011-11-12 @ 16:42:45
URL: http://ingakommentarertack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0