Jag fäller en tår när jag tänker på tiden vi haft tillsammans...

Jag kunde bara inte låta bli att skriva detta inlägg då jagb kollade runt på en massa bilder och börja tänka på alla minnen jag å Pajjen har tsm...
Lyssna å kolla bilderna :')
http://www.youtube.com/watch?v=5anLPw0Efmo

























:*


Tack för tiden vi haft tillsammans
galna skogsturer:
Jag å du, Jonna å Emil
Alla dressyr pass du strejkat å bara varit den gamla du som gick på travet

Alla hopp pass vi haft tsm...

Du hade dina dagar då du verkligen kunde nästan allt

Du var den hästen som verkligen lärde mig saker!
Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta...
Jag är nu bara glad för din skull att du fått ett hem där jag vet att du trivs
2 superfina häst kompisar en duktig ägare!
Hoppas vi träffas snart!
Jag älskar dig El Paraiso:')


kraaaam/Anna


Kommentarer
Postat av: agnesankanwikstan

asså gud anna jag började typ gråta...

2011-05-23 @ 15:29:38
Postat av: Dennis

sjukt fina är ni båda två!<3

2012-04-30 @ 00:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0