Tove!

Söt bild :D
Hejhej!
Tove hära, Annapanna från en annan manna uppdaterar ju inte! :@
Får ta och ha ett seriöst snack med henne.
Vi kan ju börja med en liten länk till min blogg (A)
TOOVES BLOGG TOVES BLOGG TOVES BLOGG TOVES BLOGG TOVES BLOGG
Så! Ta nu och läs den dagligen!
Annas vecka tror jag har sett ut så här.
Måndag: Var på skolan, slutade tidigt, Tove (jag) kom hem till henne, for till ONOFF, hennes super söta mamma köpte ett par hörlurar till henne, for sedan till stallet och red Pj, och for sedan hem vid typ 9
Tisdag: Var på skolan (?) (vet inte) Red ut med Jonna, Pj skenade i trav ;D
Onsdag: Var på skolan, hade ont i ryggen och de skulle sko så hon tog bussen hem. Sedan har hon varit med Jonna och Amanda där de spelade sällskaps spel. Sen har hon suttit vid datorn och kollat på roliga ord ;P
Jaa nu har jag inte så mke mer att skriva så ni får ta och kika in här igen sen och se om anna har uppdaterat ;)
Glöm inte att läsa min blogg!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0