Tove gästbloggar!

PJ ;D
Hejhej! Ja, just nu är ju Anna borta och kan inte uppdatera så då har hon ju frågat lite folk om de kan uppdatera :)
Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva om men.
Anna har ju ont i ryggen och får inte rida på 2 veckor så hon var ju inte med på ridningen igår ( hon for ju även till umeå då så ) Det sög ju, om hon hade varit med så hade hon haft dressyr för Lena, vilken polle vet jag faktiskt inte men ;P
Jag hade iallafall markarbete på pollen Pontus, gick väl bra, måste bara driva på lite mer och vara lite mer mjuk i handen innan bommarna. Annars gick det bra :D Han var ganska svettig efteråt ;D
Efter ridningen for jag hem till amanda och var med henne :D
Sen vid halv 11 kom pappa och hämta mig, såg på ett avsnitt av Big bang Theory och sen somnade jag ;D
Var något trött:)
Idag blir det att vara med pappa och bara chilla :)
Kanske blir nåt mer inlägg senare :)
vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0