Hej på er!!

Okej jag vet att jag e sämst på att uppdatera, har haft en massa jag velat skriva men aldrig orkat så(A)
Tänkte dra igenom lite vad jag faktiskt ha gjort ;D

v.10
Tisdag: Banhoppnings träning med Pajjen. Gick super bra förutom att han vägra ganska ofta men det var mitt fel som vanligt!:) Hoppade iaf i samma grupp som Thelma & Floyd , Sandra & Max , Maja & Kompis , Ebba & Peter Pan.

Onsdag: Var på stallet med Tove S, var även med hennepå kvällen då cyklade vi direkt från stallet till maxi för att köpa hårfärg godis osv... Påväg hem så hände det en liten rolig grej, hehe jag cykla typ 180 å sen kommer det en isfläck å ja gissa vad som hände... Tove fick sig ett rejält skratt iaf(A)

Torsdag: Vaknade vid typ 9, väckte Tove, satt vid datorn, packa lite grejjor;) Klockan 12 drog vi in till stan för min buss gick 13.20=D
Åkte buss typ hela dagen. Näe men till 17.50 =P Hehe den kvällen tillbringades med Dennis, Tony och Richard!

Fredag: Villis

Lördag: Villis

Söndag: Såg typ för det mesta film. Men det va ganska härligt (hade typ ont i benen för vi hade gått så mkt XD) Klockan 18.00 gick bussen hem :´( Ville verkligen inte hem men...

Måndag: Skola! Efter skolan var jag med Tove R vi var på stallet. Fick även nnya hörlurar till telefonen av morsan! TACK MAMMA!!!!=D

Tisadg: Skola! Värsta uteritten med Jonna & Emil som bjöd på fart å fläckt, ugglor å MYCKET skratta XD

Onsdag: For till skolan men tog bussen hem 10.10 pga att jag hade förjävligt ont i ryggen...

Idag: Sitta hemma å tråka vid datorn=/ kanske hittar på nåt ikväll det får vi se ;)

Imorgon: Tandläkaren, vårdcentralen och fara och kolla på ridningen! Å umgås lite med barnen=D

Aja nu ska jag sova igen sovgott

Pj

Emil
Bilden e tagen från Jonnas blogg!!

Kraaaam/Anna


Kommentarer
Postat av: matilda

men din lampa är ju den snyggaste så det ska såklart upp påbloggen XD

2011-03-17 @ 16:34:42
URL: http://erikssonmatildaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0