Efter dåligt väder kommer sol!

Ojj världens sämsta uppdatering typ XD
haha näee men jag har ju jobbat nu typ 3 veckor ute på rönnskär så snart är man några blommor rikare;)
Aja iaf så har de varit skönt att få jobba första perioden och sista veckan var jag ju inte själv hemma eftersom lilla älsklingen kom å gjorde mig sällskap här hemma=)
Nu är jag ju hundvakt åt denna lilla söta krabat
Till den 10 iaf :)<3

Aja jag å älsklingen ha ju hunnit bada lite oxå såklart å solat=)



Sen ha jag ju även massa andra bilder jag hade tänkt slänga in så de blir väl en LITEN bildbomb ;)
Agnes Wiksten 3 år=D
Josefin Eriksson 4 år=D
Amelia Andersson 4 år=D
Som ni kanske inte vet har jag ju hål i naveln nu (A)


Ute på lång prommiså såklart ska stora pojken leka lite extra;)
Mulles polare i östanbäck ;D

Detta ska säljas

Tävlings skjorta
Storlek: Small
Märke: Kingston
Pris: 50:-
Använd 1 gång


Benlindor
Mörkblåa
3,5 meter
4 st
Använda max 10 ggr
50 kr


Näe nu ska jag upp å se lite tv!!
Kraaaaaam/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0