4-ever!<3

Asså jag kände bara för att skriva om lill hjärtat!<3

El Paraiso
1997-05-24
Varmblodig travare
Far: Smokin Yankee (US)
Mor: Champliro Rustica (US)
Valack
Brun
Huvud: Stjärn, vita hår på överläppen
Höger fram: Stickelhår på knä, skena och kota
Höger bak: Stickelhårig ytterkota
Vänster fram: Stickelhårig främre skena
Vänster bak: Vit kota
68 starter
Rekord: 16,3k 16,9m 15,9ak 17,1am
Sprungit in: 145 500 kr
8 kuskar
Uppfödare: Wallenius-Klenberg Margareta, Ekerö
Ägare: Cecilia Lundberg

   
Detta är en häst med hjärtat på rätt plats!
Tror aldrig han gjort något dumt
Bara varit lite busig på sista tiden och smitit ur hagen


Allt vi varit med om
Avfallningar i diken
Mysiga barbackaturer
Då jag varit ledsen har du tröstat mig
Du är min bästa vän!
Kommer ALDRIG glömma det<3
E l  P a r a i s o ! < 3
Jag älskar dig!!

Vill tacka Cecilia Lundberg för jag får hjälpa henne:)
Vad hade jag gjort utan dig å Pajjzor ;)<3

Kraaaam/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0