Gästbloggning ;)

Hej hej! Nu är det så att jag tycker att Anna har uppdaterat så dåligt så att jag måste ta saken i egna händer! FY Anna. Iaf så är det Jonna som gästbloggar lite ;) hm, idag har Anna varit på stallet bla, jag skulle oxå vilja fara dit men har massa läxor o skit som måste göras :( Det gillas inte. MEN! På Fredag är det ridning! Vi ska ha markarbete med Hanna, jag hoppas att jag får typ Floyd, han är så grymt fin! Jag tror att Anna vill ha Amigo, men är inte säker haha :] Nu ska jag ta och göra mig i ordning för sängen och jag får önska alla Annas läsare God natt! haha!
Ps. om ni har tur kommer jag säkert att blogga nån mer gång här ;) 

 K R A M ! // Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0