Brist på rubrik...

Förlåt för dålig uppdatering idag men jag har inte haft någon blogg lust..
Iaf så hade jag Tove R och Matte filmkväll igår, vi såg G.I.joe The Rise Of Cobra. Den var ganska dålig i början men som vanligt blir dom ju oftast bättre mot slutet.
Dom sov här å vi delade på en 110 säng... något trångt för oss alla men nog mest för mig som låg upptryckt mot väggen xD
Vid kvart i tolv for Matte hem å jag och Tove började byta om vi skulle ju till Bosse å Lana! =D
Vi var ut å skrittade dom! Efter vi skrittat klart tog vi av dom grejjorna å gick först ut med Bosse och fotade lite eftersom han har svårt att va själv inne i stallet...
När vi tagit lite kort på Bosse gick vi in och tog på Lana alla täcken sen fick även hon gå ut i hagen=) Vi togkort på henne med men det blev lite mer bilder på henne!=D

Aja bildbomb kommer senare ikväll!
Kraaaaam/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0