Bloggtorka...

Jag har absolut inget att skriva om just nu...
Eller joo jag har piercat mig i läppen, blev riktigt fint:)
Aja idag har jag varit i skolan red Scot Corn det gick riktigt bra bara det att han var ganska så stark och sen om han inte får trava fort blir det passgång så det måste ju tyvärr gå fort oxå...
Efter skolan for jag hem bytte om och skulle just ställa mig i duschen då Cicci hörde av sg och frågade om jag ville ta Pj idag:) Klart jag kunde ta lill hjärtat! For dit fixa allt sen gick vi ut å gick en stund kanske 10 minuter är ju ändå ganska kallt men hästen var jävligt pigg gick typ över lilla jag (A)

Det var lite om min dag det:P

Kraaaam/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0