10 saker ni inte visste om mig

1. Jag går till och från skolan varje dag!
2. Jag är nästan aldrig sjuk men då jag är sjuk så är det kaos(a)
3. Jag saknar allt stallhäng jätte mkt...
4. Jag hatar att vara själv hemma då jag känner mig iaktagen!
5. Jag går första året på Restaurang och Livsmedels linjen
6. Jag ska ta tag i de såkallade körkortet när jag fått mitt nya schema efter jullovet
7. Jag älskar att gå och lägga mig tidigt på kvällen
8. Hade jag haft pengar till det hade jag skaffat en häst=)
9. Jag pluggade nästan ALDRIG innan jag flyttade till Villis men nu pluggar jag ganska ofta
10. Jag är förlovad med mitt livs kärlek!<3
  


3/1-2011 dagen jag väntat på i hela mitt liv:D
24/1-2011 dagen det blev du och jag!!<3
10/3-2011 första gången jag såg dig, kärlek vid första ögonkastet
10/8-2011 satt det en ring på mitt finger med ditt namn i:*(L)

Har otroligt många minnen med denna grabb å mer ska det bli,
för som vi sagt
Forever!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0