Hej hopp fil knopp XD

Brist på rubriker som ni kanske märker, eller brist och brist jag skulle kalla de slut på fantasi;-) Iallafall idag så har jag och älsklingen varit tillsammans 5 månader(a) snart ett halv år tiden går så förbannat fort snart sitter vi väl på ålderdoms hem och tänker på tiden då man var liten:-p Japp idag klev vi upp ganska tidigt för vi skulle hinna duscha och tvätta lite kläder innan en person kommer med lurvtussarna(a) Igår fixade jag en häst jag kanske kan rida så de blir att plocka fram de intresset igen och bara försöka stärka de och funkar inte det så hittar jag på ett annat sätt att få lågan att brinna;-) Näe nu ska jag och älsklingen spela bilspel ett tag sen får vi se om jag uppdaterar senare:-) OverAndOut/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0