dagen ;)

Idag har ja hunnit ganska mycket ;D
Varit på travet med skolan å skött om skol hästarna, vi skulle köra på banan å de va första gången för mig så de va lite spännande ;)
Iaf så körde jag Västerbo My Way en jätte fin häst =) de gick jätte bra men hon låg på ganska mycket så ja:P
Efter de var de lunch sen ut å rida dom andra hästarna i skogen.. jag red Palm Beach (a) lill palle:* han var super fin bara lite seg men de har han alltid varit så!

Efter skolan hämtade Helena mig på travet å så stack vi direkt till stallet där Bosse å Lana står=)
Bosse skulle få nya sömmar så Helena hade visst bestämt sig för att lära mig hur man gjorde de.
Först tog hon fram alla verktyg man behöver ;) Hon sa va alla verktygen hette å sen skulle hon visa vad an gjorde med dom ;)
Sen var de min tur de va riktigt kul faktiskt men man måste ha rätta musklerna för de oxå men ju men man träna detso bättre går de att göra de med tiden!

Jag diggar namnet på de ena verktyget Krockodil tång!;)

Efter jag gjort de klart gick jag ut för att mysa med Lana som höll på att äta upp min :*(L)
haha bilder kanske kommer senare;)

Nu ska jag sova ska upp halv 8;)

Jag å Lana i vintras!:*(L)
LANA FRONTLINE(L)Bosse å jag i vintras!<3

Ps: I helgen drar jag till Dennis längtar efter han som bara den!:´)<3

Kraaaaaaam/Anna

Kommentarer
Postat av: Helena

Du var skitduktig ju! :)

2011-04-28 @ 07:59:39
URL: http://travgalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0