Japp!!=)

Prick vid denna tidpunkt för 18 år sedan kom jag ut till denna jord så stor å fin... Eller stopp vänta!!
Backa bak några år i tiden.. Då allt var bra då ingen brydde sig om kläder smink eller nåt tjafs tänk så bra de var!
Själv har jag några barndoms minnen jag tänkte dela med mig av!:] sitt å njut fan(A)

1. Jag å Josefin Eriksson var ute å lekte, hon cykla jag åkte rullskridskor och höll i mig i hennes packethållare å sen såg jag hennes farsa komma hem från jobbet såklart jag skriker till Josse att hennes pappa kommer hem så klart hon gasar på i full kareta å där mitt på vägen låg de en sten å jo gissa en fet liten unge som ramlar på den XD

Haha ni får höra fler typ imorgon eller nåt sånt=)



OverAndOut//Annnnnnnnnnna!=D

Kommentarer
Postat av: josse

ÅH herregud va du flööög.. och stora sår fick du allt på knäna :( ;)

2011-09-08 @ 21:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0